۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰

مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ در زنجان برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ در زنجان برگزار شد

زنجان- مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ زنجان با حضور اقشار مختلف مردم پایتخت شور و شعور حسینی عصر امروز(شنبه) در پیاده راه این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و بزرگداشت شهدای مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) عصر امروز در پیاده‌راه سبزه میدان شهر زنجان با حضور پرشور مردم ولایی و مؤمن زنجان برگزار شد.

در این تجمع حاضران بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.تجمع کنندگان ضمن همدردی با خانواده‌های شهدای حرم شاهچراغ از سپاه پاسداران تقاضای انتقام داشتند.

اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، بانوان، طلاب، اساتید دانشگاه و حوزه و همچنین پیر و جوان و کودک و نوجوان در این راهپیمایی حضور داشتند.

مردم بصیر و ولایی زنجان در این راهپیمایی در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

همچنین حاضران در این تجمع با محکوم کردن اغتشاشات اخیر و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شعار سپاه انقلابی انتقام، انتقام سر دادند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضای انتقام خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ را داشتند.

از سوی دیگر زنجانی‌ها با شعار «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» حمایت تمام قد خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

در این مراسم استاد ولی الله کلامی زنجان، مرتصی حیدری، سید یوسف شبیری، مهدی رسولی و سایر مداحان در رسای شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ به مداحی پرداختند.

کد خبر 5619905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha