۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

دشمنان به دنبال بی‌ثباتی و ناامنی ایران هستند

دشمنان به دنبال بی‌ثباتی و ناامنی ایران هستند

خرم‌آباد- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دشمنان به دنبال بی‌ثباتی و ناامنی ایران هستند، تاکید کرد: باید هوشیاری عمومی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی امروز یکشنبه در جمع دانشگاهیان، دانشگاه لرستان با تبیین لایه‌های چندبعدی اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: اغتشاشات اخیر کشور ناشی از یک مثلث است، یک ضلع این مثلث، معاندین نظام همچون منافقان، سلطنت‌طلبان، تجزیه‌طلب‌ها و امثالهم هستند.

وی عنوان کرد: ضلع دوم این مثلث، سرویس‌های جاسوسی بیگانگان هستند، سرویس‌های جاسوسی بیگانه بر اساس ابزارها و روش‌های مدرنی که دارند به ایجاد اغتشاشات در کشور اقدام می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: سرویس جاسوسی سیای آمریکا و موساد رژیم صهیونیستی به‌دنبال ایجاد اغتشاش در کشور هستند.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی آلمان، فرانسه و انگلیس هم پای ثابت طراحی و ایجاد اغتشاش در ایران هستند عنوان کرد: سیاست این سرویس‌های جاسوسی بیگانه، بی‌ثباتی و ناامنی ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، از جمله سیاست‌ها و رویکردهای کاری سرویس‌های جاسوسی بیگانه است، تصریح کرد: ضلع سوم مثلث هم استفاده ابزاری از بخشی از افرادی است که مهم‌ترین مطالبه‌شان، برهنگی و بی‌عفتی در جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: از سوی دیگر، دشمن به‌دنبال این است که جوانان را منحرف و اغفال کند و در این زمینه بایستی هوشیاری عمومی را تقویت کرد.

حجت الاسلام درویشی عنوان کرد: دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش، تعطیل کردن دانشگاه‌ها و آشوب در کشور است و ما در هر جایگاهی که هستیم بایستی هوشیاری خود را حفظ کرده و تقویت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، جنایت اخیر تروریستی شاه‌چراغ (ع) شیراز را محکوم کرد.

کد خبر 5620297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha