۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵

معاون سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

اقتدار علمی کشور زمینه ساز پیشرفت است

اقتدار علمی کشور زمینه ساز پیشرفت است

کرمانشاه- معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: اقتدار علمی کشور زمینه ساز پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید بهشتی راد ظهر یکشنبه در همایش دهه هشتادی‌ها به مناسبت روز ملی نوجوان و بسیج دانشجویی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دبیرستان دخترانه علامه مجلسی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان فردا کشور در ایران اسلامی هستند که علم آموزی از مهمترین وظایف آنها محسوب می‌شود.

وی افزود: علم آموزی مسیر را برای طی کردن مسیر موفقیت و رسیدن به قله‌های افتخار را فراهم می‌کند و این پیشرفت علمی به حدی تأثیر گذار است که عامل عصبانیت دشمنان خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) با بیان اینکه ضعف ایران اسلامی منفعت دشمنان را به دنبال دارد، تصریح کرد: این موضوع از زمان‌های گذشته مورد توجه دشمنان بوده و از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن سعی و تلاش خود را برای شکست و به زانو درآوردن انقلاب اسلامی و نیز از بین بردن ارزش‌های آن به کار گرفته است.

بهشتی راد با تاکید بر اینکه دشمن از زمان انقلاب تاکنون برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست از تلاش برنداشته، خاطر نشان کرد: دشمن می‌کوشد تا با راه‌های مختلف از جمله تحریم‌های دارویی، حمله‌های تروریستی و… انقلاب اسلامی را از بین ببرد در حالی که این اقدامات تنها خیالی خام بوده و تأثیری بر پایه‌های استوار این انقلاب نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: مباحث علمی و فنی به عنوان پایه‌های تأثیر گذار در اقتدار نظام بسیار مورد تهاجم دشمن برای ضربه زدن قرار می‌گیرد و تلاش بر تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به منظور مختل کردن اقتدار علمی کشور دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: ضربه زدن به بعد علمی کشور از طریق نسل جوان و آینده سازان این انقلاب یکی از اهداف و راهبردهای دشمنان بوده که در کنار فعالیت‌های رسانه‌ای تلاش بر به انحراف کشیدن جوانان دارند که تأثیرات این اقدامات رسانه‌ای را می‌توان در صحنه‌هایی از دانشگاه‌ها مشاهده کرد.

بهشتی راد در پایان با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، افزود: این اقتدار و شهامت باید در جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند باید تقویت شود تا از ارزش‌های انقلاب و ایران اسلامی دفاع کنند.

کد خبر 5620479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha