۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲

۴۵۰ راهدار در چهارمحال وبختیاری برای مقابله با سیلاب سامان‌دهی شد

۴۵۰ راهدار در چهارمحال وبختیاری برای مقابله با سیلاب سامان‌دهی شد

شهرکرد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۵۰ راهدار برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از جاری شدن سیلاب در این استان آماده و سامان‌دهی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری شامگاه یکشنبه در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این راهداران در قالب طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۴۲ راهدارخانه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی افزود: در همین راستا ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در قالب ۷۰ گروه راهداری زمستانی آماده سامان‌دهی شده است.

غلامی تصریح کرد: البته طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۱۵ آبان‌ماه جاری آغاز می‌شود اما به‌علت پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال جاری شدن سیلاب در چهارمحال و بختیاری، نیروها و تجهیزات این طرح از هم‌اکنون در حالت آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به آمادگی ۲۲ پایگاه امداد و نجات در استان گفت: از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت، ۵ پایگاه کوهستان و ۴ پایگاه موقت است.

مسعود مثنوی تأکید کرد: هم‌اکنون در تمامی انبارهای امداد و نجات چهارمحال و بختیاری تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خدمات‌رسانی به‌موقع به حادثه‌دیدگان ناشی از هرگونه بحران احتمالی وجود دارد و کمبودی در این خصوص نیست.

کد خبر 5620866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha