رشد بی‌سابقه عملیات‌های مقاومتی در اراضی اشغالی طی سال ۲۰۲۲

رشد بی‌سابقه عملیات‌های مقاومتی در اراضی اشغالی طی سال ۲۰۲۲

منابع صهیونیستی از انجام ۲۲۰۴ عملیات مقاومتی از سوی فلسطینی ها در اراضی اشغالی در سال جاری میلادی خبر دادند که بیانگر رشد بی سابقه این عملیات‌ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، منابع صهیونیستی از انجام ۲۲۰۴ عملیات مقاومتی از سوی فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی در سال جاری میلادی خبر دادند که بیانگر رشد بی سابقه این عملیات‌ها است.

روزنامه یدیعوت آحرونوت ضمن اشاره به افزایش بی‌سابقه عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی در گزارشی عنوان کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۰۴ عملیات مقاومتی شامل عملیات تیراندازی، زیرگیری با خودرو، حمله با سلاح سرد و پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف به وقوع پیوسته است.

این گزارش می‌افزاید که سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک ۳۸۰ عملیات بزرگ را خنثی کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی امروز دوشنبه نیز اعلام کردند که طی ساعات اخیر ۱۰۰ هشدار درباره وقوع عملیات‌های مقاومتی در قدس و کرانه باختری دریافت کرده اند.

پیشتر خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تشدید عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان و وخامت اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی به ویژه طی روزهای اخیر، موجب ترس و نگرانی نهادهای امنیتی اسرائیلی نسبت به احتمال اجرای عملیات‌های جدید در جریان انتخابات کنست (در روز سه شنبه هفته جاری) شده است.

کد خبر 5621059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha