۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹

ابهام و بلاتکلیفی در هیأت کشتی پایتخت ادامه دارد

ابهام و بلاتکلیفی در هیأت کشتی پایتخت ادامه دارد

با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری زودهنگام عبدالله عزیزی رئیس پیشین هیأت کشتی استان تهران، در حالیکه هنوز دوره ریاست ۴ ساله او به اتمام نرسیده بود، فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان، محمدابراهیم امامی را به عنوان سرپرست هیأت معرفی کرد.

بدین ترتیب محمد ابراهیم امامی به عنوان یکی از داوران المپیکی و باسابقه کشورمان که ریاست کمیته داوران و سازمان لیگ را هم در کارنامه دارد روز ۲۸ خرداد ماه به عنوان سرپرست هیأت کشتی پایتخت منصوب شد.

به هر حال دوره سرپرستی امامی هم روز ۲۸ مهر ماه به پایان رسید، اما همچنان خبری از برگزاری مجمع انتخابات و یا حتی اعلام زمان ثبت نام کاندیداها نیست و متولیان امر فعلاً روند مدیریتی هیأت کشتی استان تهران را با وضعیت کنونی رها کرده اند.

این در حالیست که امامی که در پست سخنگوی فدراسیون کشتی هم ایفای نقش می‌کند چند بار درخواست کتبی خود را برای تعیین تکلیف هیأت کشتی و برگزاری مجمع را به اداره ورزش استان تهران ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اهالی کشتی معتقدند با توجه به حواشی بوجود آمده و شکایت عبدالله عزیزی رئیس پیشین هیأت به مراجع قضائی، چالش بزرگی در روند برگزاری انتخابات هیأت ایجاد شده که باعث خواهد شد سکاندار اصلی کشتی پایتخت فعلاً مشخص و معرفی نشود.

کد خبر 5621907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha