۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴

رئیس دانشگاه لرستان:

حضور دشمن‌شکن خود را به رخ بدخواهان این انقلاب خواهیم کشاند

حضور دشمن‌شکن خود را به رخ بدخواهان این انقلاب خواهیم کشاند

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه لرستان تاکید کرد: حضور دشمن‌شکن خود را در دفاع از این نظام به رخ بدخواهان انقلاب خواهیم کشاند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نظری رئیس دانشگاه لرستان پیامی را به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ» (هود؛ ۱۱۲)

۱۳ آبان یادآور سه حادثه بزرگ است؛ سه حادثه‌ای که رد پای استکبار جهانی را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در دخالت در امور داخلی ایران نشان می‌دهد؛ تبعید حضرت امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران و حادثه فتح لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی که حضرت امام راحل (ره) از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند.

بی‌شک جنایات آمریکا علیه نظام و ملت ایران به فراخنایِ تاریخ معاصر این کشور امتداد دارد اما تمرکز این سه حادثه در روز ۱۳ آبان، بهانه‌ای برای بازخوانی پرونده جنایات امریکا علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی است.

همانطور که مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) فرمودند مردم آزاده دنیا این درس را فرا گرفته‌اند که دیگر اُبهتی برای آمریکا باقی نمانده و دنیا آبستن حوادثی است که حاکمیت چندقطبی برای دنیا را نوید می‌دهد که یکی از بزرگ‌ترین بازیگران آن، جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

امروز در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی و مکتبی ایران اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش حرکت‌های آزادی‌بخش در اقصی نقاط دنیاست و به عنوان الگوی توسعه‌یافته استکبارستیزی، مورد توجه آزادیخواهان عالم قرار دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو را گرامی می‌دارم و از همگان دعوت می‌نمایم تا در راهپیمایی دشمن‌شکن این یوم‌الله، با عزت و اقتدار، حضورِ دشمن‌شکن خود را به رخ بدخواهان این سرزمین شهیدپرور بکشانند.

کد خبر 5624044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha