۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲

فریاد ضداستکباری در جوار خلیج فارس؛

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شد و مردم فریاد ضد استکباری سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر امروز صحنه حضور مردمی بود که یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس، آل‌سعود و معاندان نظام سر دادند.

با توجه به شرایط خاص کشور در هفته‌های اخیر و همچنین هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز، مراسم ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر بوشهر از بسیج مرکزی تا صلای بوشهر برگزار شد و مسئولان ارشد استان نیز هم‌قدم با مردم در این مراسم شرکت کردند.

جوانان، نوجوانان، کودکان، زنان و مردان همراه با هم، محکم و استوار در این راهپیمایی شرکت کردند و بر علیه استکبار و بدخواهان این نظام و انقلاب شعار دادند.

از شعارهای مردم در این راهپیمایی می‌توان به «بانی اغتشاشات آمریکاست آمریکا، عامل این جنایات آمریکاست آمریکا» و «حکومت آمریکا حکومت فاشیست است، کاخ سفید همیشه، حامی صهیونیسم است» اشاره کرد.

از دیگر شعارهای این راهپیمایی می‌توان به «امروز روز ۱۳ آبان است، روز تصرف دژ شیطان است»، «امروز روز نصر جندالله است، یادآور هجرت روح الله است»، «شعار دانش‌آموز، مرگ بر آمریکا»، «شعار هر دانشجو، مرگ بر آمریکا» و «شعار هر ایرانی، مرگ بر آمریکا» اشاره کرد.

حضور نوجوانان دختر و پسر دهه هشتاد، مادران همراه به کودکان و نوزادان، سالمندان با وسائل توان‌بخشی در راهپیمایی ۱۳ آبان جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۴۰ شهر و همچنین در روستاهای پرجمعیت شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، جم، دیر، کنگان، عسلویه، گناوه و دیلم در امنیت کامل و با شکوه خاصی برگزار شد.

مناطق عملیاتی نفتی و گازی استان بوشهر نیز صحنه حضور و راهپیمایی مردم همیشه در صحنه استان بوشهر بود و کارکنان مستقر در سکو میدان‌های نفتی و گازی در دل خلیج‌فارس هم صدا با ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس سر دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: امروز همزمان با سراسر کشور مراسم ۱۳ آبان روزاستکبارستیزی در همه نقاط استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی با تقدیر از حضور گسترده و پرشور مردم در این مراسم اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی و در پی ناآرامی‌های اخیر در کشور، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان استان بوشهر پرشورتر از همیشه برگزار شده است.

وی بیان کرد: از همه نقاط استان بوشهر خبر می‌رسد که مراسم راهپیمایی با حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه برگزار شده است.

کد خبر 5624047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha