۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس:

۱۳ آبان روز مقاومت برابراستکبار/قدرت پوشالی آمریکا روبه شکست است

 ۱۳ آبان روز مقاومت برابراستکبار/قدرت پوشالی آمریکا روبه شکست است

ساری- رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: امروز به روز مقاومت و ایستادگی برابر زیاده خواهی های آمریکا و استکبار تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسالم محمدرضا میرتاج الدینی در سخنرانی مراسم روز ۱۳ آبان در مصلی ساری با با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۱ هزار دانش آموز ایران اسلامی و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران با تقدیر از شکوه و حضور حماسی مردم اظهار داشت: این حضور حماسی پیام روشنی برای دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

وی با اظهار اینکه مازندران مهد عالمان و علمای بزرگی نظیر آیت الله حسن زاده آملی، جوادی آملی و کوهستانی است، گفت" لشکر ۲۵ کربلا مازندران افتخارات ماندگار در دوران دفاع مقدس آفریدند و امروز به روز مقاومت و ایستادگی برابر زیاده خواهی های آمریکا و استکبار تبدیل شده است.

وی با بیان این که بهمن آینده انقلاب اسلامی 44 ساله می شود، گفت: 44 مقاومت و ایستادگی برابر دنیای جهانخوار و آمریکا و همپیمانانش رمز پیروزی ملت ایران بوده که ثمره ایستادگی و مقاومت است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به این که اغتشاشات اخیر فقط جنگ خیابانی نیست بلکه جنگ ترکیبی برای براندازی است، گفت: دشمنان سال ها روی این مسئله برنامه ریزی کردند و دولت استکباری آمریکا و همپیمانانش پشت این مسئله هستند.

این نماینده مجلس با اظهار این که صحنه گردانان اصلی این اغتشاشات دشمنان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان انقلابی در کشور آن قدر زیاد هستند که برخی افراد فریب خورده را بدهند و این مسائل ناشی از آسیب های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی یادآور شد: اکنون آثار نفوذ را می بینیم و افکار برخی عزیزان را عوض کردند.

وی مسئله اصلی را صحنه گردان اغتشاشات، چهره های سلبیریتی و مشهور دانست و گفت: آن ها با پول ملت مشهور شدند و با پول ملت توطئه و خیانت می کنند که خائن بوده و ملت ایران خیانت آنان را هرگز فراموش نمی کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با نگاهی به فرایند زیرساختی اغتشاشات اشاره و اضافه کرد: آمریکا در این مقطع جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است و در عین حال که پیگیر مذاکرات هسته ای با ایران است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان این که هژمونی قدرت آمریکا در سراشیبی سقوط و نزول قرار گرفته است، افزود: دوستان آمریکا دیگر به این کشور اعتماد ندارد و آمریکا نمی تواند از آن ها حمایت کند و قصد آمریکا قطع نفوذ ایران در منطقه بود درحالی که امروز ایران اسلامی محور مقاومت در منطقه شده است.

این نماینده مجلس یادآور شد: امروز جبهه مقاومتی در منطقه تشکیل شد که طرح های آمریکا را با شکست روبرو کرده است و آمریکا با چین، روسیه و ایران اسلامی چالش دارد و یک ضلع این هندسه جهانی ایران است.

وی گفت: ایران اسلامی با عرضه مدل حکومتی مردمی به چالش جهانی آمریکا تبدیل شده است و تا آمریکا تا 2025 نتواند قدرت خودرا حفظ کند دچار فروپاشی می کند و ایران نقش اول و تاثیرگذار در جهان بوده و یک بازیگر تعیین کننده است.

وی با بیان این که قصد آمریکا شکست هیمنه ایران اسلامی است، گفت: آمریکا کور خوانده است و مماشات نکردن برابر اغتشاشگران مطالبه مردم انقلابی ایران اسلامی است.

کد خبر 5624078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha