۱۰ مهر ۱۳۸۶، ۱۲:۱۷

برخی حبوبات با تخفیف ویژه در میادین میوه و تره بار عرضه شده است

سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر در ماه مبارک رمضان و همچنین در جهت رفاه حال شهروندان تهرانی اقدام به فروش برخی محصولات به صورت سبد کالای رمضان با تخفیف ویژه در کلیه غرف حبوبات کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، انواع حبوبات شامل نخود، لپه، عدس، رشته آش، قندو شکردر قالب سبد کالا با لحاظ کردن تخفیف در ایام ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

با توجه به پیگیری ها و هماهنگی های به عمل آمده با شرکت تعاونی مصرف سپه در خصوص کاهش قیمت و ارائه تخفیف برای محصولات در قالب طرح ضیافت رمضان و توافقات صورت گرفته، برخی محصولات با تخفیف ویژه عرضه می شود.

هرکیلوگرم قند و شکر با لحاظ کردن تخفیف ماه مبارک رمضان 625 تومان، هرکیلوگرم شکرآزاد با تخفیف ماه مبارک رمضان 525 تومان، هرجعبه قند حبه 5 کیلوگرمی با احتساب تخفیف ماه مبارک رمضان 3 هزار و 375 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

همچنین هر قوطی رب گوجه فرنگی 900 تومان، هرشیشه عسل هزار و 385 تومان، هربسته عدس 970 تومان، هربسته نخود950 تومان و هربسته لپه یک هزار و 290 تومان با تخفیف ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره بارعرضه می شود.

کد خبر 562416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha