۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۶

طی ۶ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

مشارکت ۸۲۵ حامی در طرح اکرام ایتام شهر رامند

مشارکت ۸۲۵ حامی در طرح اکرام ایتام شهر رامند

قزوین- رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: طی۶ ماهه نخست سال جاری ۸۲۵ حامی با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به ۱۶۰ فرزند تحت حمایت خود بیش از ۴۷۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ابراهیمی بیان کرد: یکی از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به محرومان و نیازمندان طرح اکرام ایتام و محسنین است که براساس این طرح هر کسی می‌تواند حمایت از یک یا چند فرزند را بر عهده گیرد.

وی ادامه داد: براساس این طرح حامی میزان کمک‌ها و تعداد دفعات و نوبت واریز را براساس شرایط خود انجام خواهد داد و کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها نام یتیم و یا فرزند محسنین را با شماره حسابش در اختیار حامی قرار می‌دهد.

رئیس کمیته امداد اداره رامند اضافه کرد: در بخش رامند طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۸۲۵ حامی با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به ۱۶۰ فرزند تحت حمایت خود بیش از ۴۷۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی اهدا کردند البته از این تعداد فرزند تحت حمایت ۲۷ نفر یتیم و ۱۳۳ نفر فرزند محسنین بودند.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه و بیش از ۱۲۰ میلیون تومان صدقه در دو هزار و ۳۲۵ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری نیکوکاران بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان رامند کمک کرده‌اند که از این میزان کمک بیش از سه میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان در ۶ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان رامند اهدا کنند.

کد خبر 5625963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha