۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

گلایه از سکوت برخی خواص در جریانات اخیر/عبور از گردنه فتنه

گلایه از سکوت برخی خواص در جریانات اخیر/عبور از گردنه فتنه

بیرجند- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از گردنه فتنه عبور کرده ایم اما برخی از خواص در آشوب‌های اخیر بی مسئولیت و بی تعهد عمل کرده و صدایی از آنان شنیده نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ما باید شکر دو نعمت زندگی زیر سایه ولی فقیه و مردم نجیب و با ایمان را داشته باشیم.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: باید قدردان و شکرگزار مردم فهیم، انقلابی و آگاه که در همه صحنه‌های نظام اسلامی همراه بودند را داشته باشیم.

اهمیت هندسه خدمت به مردم و پیروی از رهبری

عرب انصاری با اشاره به اینکه در همه حوادث رهبر معظم انقلاب اسلامی چون کوه استوار ایستاده‌اند، گفت: نباید از هندسه خدمت به مردم و پیروی از رهبری فاصله بگیریم.

وی با اشاره به جریانات اخیر در کشور اظهار کرد: ۱۳ آبان امسال اثر وضعی مثبت در این حوادث داشت به گونه‌ای که رئیس جمهور آمریکا قبل از این روز حرف از آزاد کردن ایران می‌زد اما بعد از این مراسم باشکوه، سخنگوی کاخ سفید این حرف را نقض کرد.

گلایه از سکوت برخی خواص و مسئولان

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: برخی از خواص و مسئولان در اتفاقات و آشوب‌های اخیر بی درد، بی مسئولیت و بی تعهد عمل کرده و صدایی از آنان شنیده نشد.

عرب انصاری ادامه داد: به راستی چه زمانی قرار است آبرویی که از اسلام و نظام و انقلاب به دست آورده‌ایم را اندکی برای همین کشور هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما از گردنه فتنه عبور کردیم ولی روسیاهی برای برخی باقی ماند، گفت: حتی اگر می‌خواهید با یک حزب سیاسی خاص و یا دولت همراهی نکنید ولی چرا راه خود را از انقلاب و صاحب الزمان (عج) جدا می‌کنید.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی نظم نوینی در جهان پایه‌ریزی کرد، اظهار کرد: عدالت خواهی و ظلم ستیزی حقیقی، رشد و تعالی انسان‌ها از جمله اصول انقلاب اسلامی بوده و همچنان نیز بر آن پایبند هستیم.

هیمنه آمریکا را شکستیم

عرب انصاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را شکست داده است، بیان کرد: در طول ۴۳ سال گذشته دشمن هر زمان برای ما برنامه‌ای ریخته ولی امروز با همه توان خود یک جنگ احزاب را رقم زده است.

وی گفت: دشمن از همه بهانه‌های جنسیتی، قومیتی و مذهبی استفاده کرد تا به ایران آسیب بزند.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک قدرت سخت و یک قدرت نرم دارد، اظهار کرد: قدرت سخت جمهوری اسلامی قدرت موشکی، تسلیحاتی، ساخت پهبادها و … است که استفاده تدافعی برای ما دارد.

عرب انصاری یادآور شد: اما قدرت نرم جمهوری اسلامی، حمایت‌های مردمی و نفوذ فرهنگی انقلاب اسلامی است که بیش از قدرت سخت برای ما مفید و کارآمد و ضروری است.

عرب انصاری همچنین در پایان سخنان خود از سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد.

کد خبر 5627319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha