۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

نخبگان جامعه کارگری استان حمایت می شوند/برگزاری جشنواره امتنان

نخبگان جامعه کارگری استان حمایت می شوند/برگزاری جشنواره امتنان

یاسوج- مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای حمایت از کارگران نخبه در استان، نخبگان جامعه کارگری در قالب جشنواره امتنان حمایت می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا واعظی زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سی و چهارمین جشنواره امتنان کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی بیان داشت: نام نویسی در این جشنواره تا یکم آذرماه ادامه دارد و حمایت از نخبگان جامعه کارگری در قالب جشنواره امتنان، بستر ساز رشد، توسعه و رونق تولید است.

واعظی زاده تصریح کرد: از مهمترین اهداف این جشنواره، انگیزه بخشی، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه و نیازها و انتظارات جامعه کارگری است.

وی اظهار داشت: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از شاخص‌های کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: جشنواره امتنان برای کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

کد خبر 5627523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha