۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۹

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

فعالیت ۲۴ کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه لرستان

فعالیت ۲۴ کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه لرستان

خرم‌آباد- مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از فعالیت ۲۴ کانون فرهنگی و هنری و همچنین ۴۴ انجمن علمی و دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه احمدی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشجویان است.

وی ادامه داد: در این راستا، برنامه‌های متنوع ترغیبی و تشویقی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، در حال اجرا است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان عنوان کرد: برای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، این نکته اهمیت دارد که حس امید، امیدآفرینی و انگیزه آفرینی در سطح دانشجویان، تقویت شود و گسترش یابد.

احمدی افزود: در حال حاضر در دانشگاه لرستان، تعداد ۴۴ انجمن علمی دانشجویی، ۲۴ کانون فرهنگی، هنری، سه تشکل و پنج خانه فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی وجود دارد که همه این‌ها، دانشجو محور هستند و توسط بدنه دانشجویی فعالیت می‌کنند.

وی بیان داشت: یکی از سیاست‌های تشویقی، برگزاری اردوهای مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، زیارتی و مذهبی است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بیان کرد: برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، فقط منحصر به دانشگاه لرستان در خرم‌آباد نمی‌شود؛ بلکه برای مراکز اقماری دانشگاه لرستان که در شهرهای الشتر، کوهدشت، پلدختر و نورآباد وجود دارند هم برنامه‌های متنوع و مختلف، تهیه و اجرا می‌شوند.

احمدی ادامه داد: هدف ما فقط حمایت از دانشجویان فعال فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی نیست؛ بلکه علاوه بر این‌ها، ما از همه دانشجویان دانشگاه لرستان با هر سلیقه فکری که دارند دعوت می‌کنیم عضو انجمن‌های علمی دانشجویی، تشکل‌ها، خانه‌های فرهنگ و کانون‌ها شوند.

وی گفت: برای دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم که دانشجویان شرکت‌کننده در برنامه‌ها، به اردوهای متنوع تشویقی اعزام شوند.

کد خبر 5628460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha