۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۳

گزارش مهر از سفر رئیس جمهور به جنوب شرق استان تهران؛

رئیسی: دشمن با اغتشاشات قصد کندکردن قطار پیشرفت کشور را دارد

رئیسی: دشمن با اغتشاشات قصد کندکردن قطار پیشرفت کشور را دارد

پاکدشت- رئیس جمهور گفت: دشمنان می‌خواستند قطار پیشرفت را کند کنند و شروع به ایجاد اغتشاش کردند و فکر کردند خدمتگزاری به مردم کند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی با سفر به جنوب شرق استان تهران وارد پاکدشت شد.

بر اساس این گزارش این سفر در ادامه حضور میدانی رئیس جمهور در شهرستان‌های استان تهران است.

گفتنی است که رئیسی در این سفر بازدید از پروژه‌های نیمه کاره، شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار عمومی با مردم را در برنامه‌های خود دارد.


۱۴:۰۱ تلاش مضاعف برای خدمت به مردم/هدف امروز دشمنان بی ثباتی کشور است

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف مدیران و مسئولان برای خدمت رسانی به مردم گفت: هدف امروز دشمنان بدجلوه دادن نظام، ناامیدی مردم و بی ثباتی کشور است.

جت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر پنج شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری پاکدشت در جمع خبرنگاران با تاکید بر عمل به قول مسئولان در خصوص مواردی که به مردم قول داده شده است اظهار داشت: تحقق وعده‌ها در احداث مسکن، ایجاد شغل، رشد اقتصاد، توسعه گردشگری و توسعه اقتصاد دیجیتال توسط مسئولان با همراهی جوانان، مراکز دانشگاهی و مدیریت شهرستان‌ها محقق می‌شود.

رئیسی با اشاره به اینکه برای امیدوار کردن مردم به کشور و تداوم ناامیدی و شکست در دشمنان ضروری است که کارهای مردم در امر خدمت رسانی با سرعت بیشتری دنبال شود گفت: هدف امروز دشمنان بد جلوه دادن نظام، ناامیدی مردم و بی ثباتی کشور است.


۱۲:۵۶ اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت کار دولت در پاکدشت است

رئیس جمهور گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت کار دولت در پاکدشت است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های خوب این شهرستان نزدیکی به پایتخت است اظهار داشت: این ظرفیت و نکته مثبت ضعف‌ها و مشکلاتی را نیز خواهد داشت.

رئیسی با بیان اینکه مردم این شهرستان به دلیل همجواری با تهران پشتیبان پایتخت بوده و نیروی کار این شهرستان امکان رفت و آمد روزانه را دارد گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های نیمه تمام در پاکدشت داریم امروز هیچ پروژه جدیدی را آغاز نکردیم.

وی عنوان داشت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت کار دولت در پاکدشت است.


۱۲:۱۵ بیمارستان «زعیم» پاکدشت تا دهه فجر سال آینده بهره برداری می شود

با دستور رئیس جمهور بیمارستان جدید «زعیم» پاکدشت تا دهه فجر سال آینده بهره برداری می شود.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در جریان سفر به پاکدشت از بیمارستان زعیم این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش رئیسی در این بازدید در جریان مسائل و مشکلات و روند توسعه بخش‌های مختلف بیمارستان زعیم قرار گرفت.

گفتنی است که احداث این بیمارستان به صورت نیمه کاره باقی مانده و رئیس جمهور دستور دادند بودجه لازم برای این بیمارستان تأمین و تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری برسد.


۱۱:۵۴ مسئولان پاکدشت موانع اداری شهرک امیرالمومنین را یک ماهه رفع کنند

رئیس جمهور گفت: برای رفع موانع اداری احداث شهرک امیرالمومنین (ع) حداکثر یک ماه زمان تعیین کرده ایم تا مسئولان پاکدشت مشکلات این پروژه را به طور کامل رفع کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در سفر به پاکدشت از طرح شرکت تعاونی امیرالمومنین (ع) این شهرستان بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در جمع مردم که با وجود هوای بارانی در این بازدید حاضر شده بودند اظهار داشت: مشکل مردم در همه کشور مشکل دولت محسوب می‌شود و برای رفع این موانع و مشکلات تلاش می‌کنیم.

رئیسی بیان داشت: برای رفع موانع اداری احداث این شهرک حداکثر یک ماه زمان تعیین کرده ایم تا مسئولان شهرستان مشکلات این پروژه را به طور کامل رفع کنند.

گفتنی است که رئیس جمهور در گفتگوی چهره به چهره با مردم این منطقه در جریان مسائل و پیشنهادات آنان قرار گرفت.


۱۱:۴۴ مشکلات انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران سریعاً رفع شود

رئیس جمهور به معاون اجرایی خود ماموریت داد، تا با ارزیابی و برآوردهای دقیق نسبت به تخصیص بودجه و رفع مشکل این طرح اقدام کند تا مردم شاهد گشایش و بن‌بست شکنی در این طرح باشند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه پس از دریافت گزارش روند اجرایی و مشکلات پیش‌روی تکمیل طرح انتقال پساب تصفیه خانه جنوب تهران گفت: امکان زیرکشت رفتن پایدار ۳۵ هزار هکتار از اراضی منطقه در صورت تکمیل خط انتقال پساب بهداشتی را اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به مشکل تملیک اراضی در این پروژه‌ها و مطالبات مردم به معاون اجرایی مأموریت داد، تا با ارزیابی و برآوردهای دقیق نسبت به تخصیص بودجه و رفع مشکل این طرح اقدام کند تا مردم شاهد گشایش و بن‌بست شکنی در این طرح معطل مانده باشند.


۱۱:۱۱ دشمن با اغتشاشات قصد کندکردن قطار پیشرفت کشور را دارد / تحریم شکست خورده است

جت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در مصلی پاکدشت طی سخنانی با اشاره به برخی حوادث کشور گفت: دشمن می‌خواهد حواس مسئولین از خدمت به مردم پرت شود و گرفتار مسائل دیگر شوند.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد خدمت به مردم نباشد، توسعه و پیشرفت نباشد، جوان دختر و پسر ما جایگاه رفیع علمی و اجرایی و خدمتگزار خود را نداشته باشد، می‌خواهد امید تبدیل به یاس بشود. دشمن نمی‌خواهد دانشمندان ما قله‌های علمی را فتح کنند. دشمن نمی‌خواهد در این منطقه تولید حرف اول را بزند، دشمن می‌خواهد در کشور مشکل بیکاری وجود داشته باشد، اما دولت کمر همت را به صورت شبانه روز بسته تا مشکلات را حل و گره‌ها را باز کند.


۱۰:۰۸ بازدید رئیس جمهور از پروژه های پاکدشت / دستور رفع مشکل صادر شد

رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه های خط انتقال پساب بهداشتی و کمربندی جنوبی پاکدشت بازدید کرد و دستور تخصیص بودجه به طرح خط انتقال پساب را صادر کرد.

رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به جنوب شرق استان تهران در پاکدشت حاضر شد و بدو ورود از روند اجرای پروژه خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب تصفیه‌خانه پساب بهداشتی بازدید به عمل آورد.

رئیس جمهور وارد پاکدشت شد/ بازدید رئیس جمهور از پروژه ها

این پروژه به دلیل برخی مشکلات از جمله سرمایه‌گذاری معطل مانده و رئیس جمهور پس از بررسی و بازدید روند اجرایی و مشکلات پیش‌روی تکمیل این طرح، امکان زیرکشت رفتن پایدار ۳۵ هزار هکتار از اراضی منطقه در صورت تکمیل خط انتقال پساب بهداشتی را اقدامی بسیار ارزشمند دانست.


کد خبر 5628838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالله پاکدل IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      0 0
      پیشنهادی دارم باور کنید اگر نظام پرداخت حقوق مسوولین کشورمان بر اساس میزان حرف نزدشان بود حتما الان مشکلات این مردم حداقل ممکن بود