۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

آمادگی دستگاه‌های لرستان در پی بارندگی‌ها

آمادگی دستگاه‌های لرستان در پی بارندگی‌ها

خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به آماده باش به دستگاه‌های استان در پی بارندگی‌های رگباری، از احتمال بارش برف در ارتفاعات و مناطق شرقی لرستان خبر داد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به وقوع بارندگی‌ها در لرستان اظهار داشت: بارندگی‌ها قابل پیش بینی بود، از یک تا دو روز پیش ما هشدارها را صادر کردیم و به همه عوامل آماده باش دادیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر همه عوامل شهرستان و استانی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه قطعاً به خاطر رگباری بودن و نقطه‌ای بودن بارش‌ها، شاهد آبگرفتگی معابر و سطح جاده‌ها، رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید هستیم افزود: توصیه‌ها را صادر کرده‌ایم و به دستگاه‌ها و نهادها نیز آماده باش داده‌ایم.

پازوکی بیان داشت: در حال حاضر و فعلاً مشکلی در جاده‌های استان نداریم، اما پیش بینی کرده‌ایم که مناطق شرقی و جنوبی شرقی استان شاهد بارش برف و تگرگ در ارتفاعات باشیم.

وی افزود: ممکن است بارش برف در شهرستان الیگودرز و همچنین ارتفاعات این شهرستان موجب بسته شدن جاده‌ها هم شود، اما در حال حاضر جاده‌ها باز هستند.

کد خبر 5629761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رصان IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
      0 0
      سلام.یه زحمت بکشید یه سر به راه ورودی مسکن مهر کمالوند بزنید ببینید به چه وضعی در اومده تمام سنگ ها شسته شده وبه وسط جاده اورده شدن