۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳

معاون وزیر کشور:

حمایت از تولیدات داخلی در میدان عمل محقق شود

 حمایت از تولیدات داخلی در میدان عمل محقق شود

بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: رئیس جمهور توجه جدی به حمایت از تولید داخلی دارد که نه تنها در حرف بلکه در عمل باید این موضوع محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار صبح شنبه در حاشیه بازدید از یکی از کارخانه‌های تولیدی در بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش‌های فعالان اقتصادی سبب شده که برای رفع نیازهای خود نه تنها سر در مقابل بیگانگان خم نکنیم بلکه برخی تولیدات داخلی از نمونه‌های خارجی آن هم بهتر است.

وی با تاکید بر اینکه هر روز به روزنه‌هایی از امید برای سربلندی این ملت نزدیک تر می‌شویم، ادامه داد: تلاش افراد مشغول در واحدهای تولیدی برای تأمین نیازهای مردم جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور توجه جدی برای حمایت از تولید داخلی دارد، اظهار کرد: این کار نه در حرف بلکه در عمل باید در همه کشور محقق شود که خوشبختانه در یک سال اخیر به مجموعه‌های صنعتی توجه جدی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بیان کرد: فضای خراسان جنوبی برای سرمایه گذاری مناسب است و حمایت‌های خوبی توسط استانداری از کسانی که قصد سرمایه گذاری در این استان را دارند، انجام می‌شود.

کد خبر 5630048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha