۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

مدیرکل کانون استان قزوین خبر داد؛

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قزوین

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قزوین

قزوین- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان درآستانه هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر موسوی اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان در مجتمع فرهنگی و هنری کانون قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به شعار امسال هفته کتاب «ما همانیم که می‌خوانیم» افزود: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه ایجاد فرصت مناسب برای خانواده‌های استان برای شناسایی و انتخاب کتاب‌های خوب و مناسب برای کودکان و نوجوانان است.

موسوی در ادامه کانون را در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی دارای نقش مؤثر و پیشینه داری دانست.

وی با اشاره به محوریت و جایگاه ویژه کتاب و کتاب‌خوانی درفعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، تاکید کرد: انس با کتاب از دوران کودکی بسیار دارای اهمیت است و برپایی نمایشگاه‌های این‌چنینی زمینه ساز توجه بیشتر خانواده‌ها به اهمیت کتاب و جلب افکار عمومی به اهمیت افزودن کتاب به سبد خرید خانواده برای ارتقای آگاهی و فرهنگ در جامعه خواهد شد.

این مسئول افزود: با هماهنگی با مدارس امکان بازدید دانش‌آموزان از این نمایشگاه فراهم شده تا کودکان و نوجوانان بتوانند برحسب سلیقه و علایق خود کتاب تهیه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در پایان یادآور شد: کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف حداقل ۱۵ درصدی در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته و علاقه مندان می‌توانند این نمایشگاه از ۲۴ تا ۳۰ آبان و از ساعت ۹ تا ۲۰ بازدید کنند.

کد خبر 5630073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha