۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل خبر داد؛

توقیف محموله چوب‌ قاچاق جنگلی در جاده مغان/یک نفر دستگیر شد

توقیف محموله چوب‌ قاچاق جنگلی در جاده مغان/یک نفر دستگیر شد

اردبیل-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: محموله چوب‌ قاچاق در جاده مغان توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قلی‌زاده صبح شنبه در بازدید از پاسگاه‌های یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل اظهار کرد: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل یک دستگاه کامیون حامل ۲ تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی در جاده مغان به اردبیل توقیف و محموله قاچاق به اداره کل منتقل شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متخلف در این رابطه افزود: این تعدادچوب آلات قاچاق جنگلی توسط فرد سودجو و فرصت طللب در حوزه استحفاظی شهرستان اردبیل حمل می‌شد که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان محموله ضبط شد و فرد متخلف پس از تکمیل پرونده جهت اعمال مجازات‌های قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ضمن هشدار به متجاوزین عرصه ملی و منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان شبانه‌روزی در عرصه‌های ملی استان حضور داشته و با همکاری دستگاه قضائی استان و نیروی انتظامی با متجاوزین عرصه‌های ملی استان برخورد قاطع خواهند کرد.

قلی‌زاده خاطر نشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی افزود: از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخریب در عرصه‌های ملی و منابع طبیعی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

کد خبر 5630161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha