۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج کرمانشاه:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- مسئول مرکز فضای مجازی بسیج کرمانشاه گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی ظهر شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های مربوط به تولید محتوای دیجیتال، اظهار کرد: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از تاریخ ۲۵ آبان ماه آغاز شده و به مدت دو روز تا ۲۷ آبان ماه به صورت حضوری در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج طی یک بازه زمانی ۴۸ ساعته فرصت حضور دارند، افزود: با شرکت در این رویداد متقاضیان می‌توانند توانایی خود را به نمایش گذاشته و به همین منظور تا ۲۴ آبان ماه برای شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس الکترونیکی مربوطه مراجعه کرده و ثبت‌نام داشته باشند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌ها حدود ۱۰ تا ۱۲ تیم با داوری ۹ نفر رویداد تولید محتوای بسیج در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد که در رشته‌های برنامه نویسی موبایل، بازی موبایلی و پویانمایی امکان حضور خواهند داشت.

کریمی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این رویداد به رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سطح کشوری راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: همچنین برای تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمانشاه بدین صورت است که تیم اول هفت میلیون تومان، تیم دوم چهار میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان خواهد بود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه بیان کرد: هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حمایت از نخبگان و چهره‌های صاحب ایده و ایفای نقش در اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی است.

کریمی عنوان کرد: برگزاری رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج فرصت مناسبی برای انعقاد قرارداد نهادها و ارگان‌های مختلف با افراد شاخص در حوزه برنامه نویسی است.

وی در پایان به موضوع برگزار رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این رویداد در سه بخش کلیپ، ویدئوهای موبایلی، عکس و عکس نوشته، پوستر و آثار گرافیکی با عنوان «کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی»، «ظرفیت‌های گردشگری» و «وحدت ادیان و مذاهب» است که علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://people.bsjmajazi.ir/ می‌توانند ثبت‌نام کنند.

کد خبر 5630392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha