۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۹:۰۸

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:

۴ نفر در اصفهان دچار گازگرفتگی شدند

۴ نفر در اصفهان دچار گازگرفتگی شدند

اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از گازگرفتگی چهار نفر بر اثر نشتی پکیج و استفاده از زغال برای گرم کردن در اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام دو حادثه گازگرفتگی در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: اولین حادثه ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه روز گذشته به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در شهر اصفهان گزارش شده بود، ابراز داشت: در این حادثه زن و شوهر ۵۰ ساله دچار مسمومیت و نیمه هوشیار بودند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ابراز داشت: برای امدادرسانی به این حادثه یک واحد امدادی ۱۱۵ اعزام شد و مسموم شدگان را به بیمارستان عیسی بن مریم منتقل کردند.

وی همچنین به حادثه دیگر مسمومیت با گاز مونوکسیدکرین اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۰ و ۳۸ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با بیان اینکه این حادثه بر اثر مسمومیت با گاز زغال رخ داده است، ابراز داشت: این گازگرفتگی در کیلومتر ۳ محور شهرضا به اصفهان کارگاه زغال گزارش شد.

وی با اشاره به مسمومیت ۲ نفر آقا ۳۶ و ۳۷ ساله در این حادثه افزود: یک واحد امدادی ۱۱۵ برای این امر اعزام شد و مصدومان را به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل کرد.

کد خبر 5630723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha