۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵

معاون وزیر بهداشت:

اعزام ۲۲۰۰ پزشک به بیمارستان های کشور

اعزام ۲۲۰۰ پزشک به بیمارستان های کشور

بیرجند- معاون درمان وزیر بهداشت از اعزام دو هزار و ۲۰۰ پزشک به بیمارستان‌های کشور خبر داد و گفت: مناطق کم برخوردار در اولویت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سعید کریمی، در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تأکید بر اینکه به دنبال این هستیم تا شعار وزارت بهداشت مبنی بر «عدالت و تعالی نظام سلامت» را پیش ببریم، گفت: در عین حال که مشکلاتی وجود دارد، اما از نظر پزشکی، جزء کشورهای اول منطقه هستیم و در بحث شاخص‌های بهداشتی، ایران وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه طی ۲ تا ۳ هفته آینده توزیع پزشک متخصص انجام می‌شود، از اعزام دو هزار و ۲۰۰ پزشک متخصص به استان‌های کشور خبر داد و گفت: در استان‌های پهناور مثل خراسان‌جنوبی، مشکلات توزیع پزشکان متخصص سخت تر است و امیدواریم در مناطق کم برخوردار شرایطی فراهم شود تا پزشکان متخصص، تمایل ماندن در این مناطق بعد از اتمام طرح را نیز داشته باشند.

کد خبر 5630886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      0 0
      اقای وزیر کاری انجام دهید که ماندگاری پزشک درمنطق محروم بیشتر بشه تعهد 10ساله بگیریر ومدرک تخصص صادرنگردد چطوراموزش وپرورش تعهد می گیره تا تعهدتمام نشه خبری ازانتقال نیست