۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷

رئیس دانشگاه لرستان:

ایجاد اتاق تعامل خبرنگاران با دانشگاه لرستان

ایجاد اتاق تعامل خبرنگاران با دانشگاه لرستان

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه لرستان از ایجاد اتاق تعامل خبرنگاران با این دانشگاه خبر داد و گفت: رسانه بستر ساز تحقق عدالت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به نقش مؤثر و تأثیر گذار رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه برای پیش برد اهداف و برنامه‌ها و همچنین معرفی دستاوردها و اقدامات صورت گرفته استفاده کرد.

ایجاد اتاق تعامل رسانه و دانشگاه لرستان

وی با اشاره به استقبال دانشگاه لرستان از راهکارها و برنامه‌های مطرح شده از سوی رسانه‌ها در استان عنوان کرد: در این راستا به طور حتم در آینده نزدیک اتاق تعامل رسانه و دانشگاه لرستان در این دانشگاه ایجاد خواهد شد.

ایجاد اتاق تعامل خبرنگاران با دانشگاه لرستان

رئیس دانشگاه لرستان با تاکید بر ارائه راهکار و مشاوره از سوی رسانه‌ها به مجموعه دانشگاه لرستان بیان داشت: در قرآن به جایگاه قلم تاکید فراوان شده، قرآن کریم بزرگ‌ترین رسانه نظام هستی است.

نظری با بیان اینکه قلم برای اقامه عدالت است و رسانه بستر ساز تحقق عدالت است بیان داشت: رسانه باید تمدن ساز باشد، رسانه‌ها باید تمدن سازی کنند، رکن مهم تمدن سازی رسانه است.

وی افزود: خداوند به قلمی سخن گفته که برای شهدا می‌نویسد، پس باید در این حوزه و همچنین ارتقای فرهنگ کار کنیم.

دانشگاه لرستان ۲۹ پروفسور دارد

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، علمی و… در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره‌ها در سطح استانی و ملی و بین المللی به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شوند.

نظری با اشاره به ظرفیت‌های بالای علمی دانشگاه لرستان بیان داشت: دانشگاه لرستان ۲۹ پروفسور دارد.

وی با بیان اینکه شش نفر از دو درصد از دانشمندان جهان مربوط به دانشگاه لرستان بوده است ادامه داد: این ظرفیت‌های علمی باید به جامعه معرفی شوند.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات استان از طریق این ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اخذ راهکار از آنها برای برون رفت از چالش‌های موجود در لرستان ادامه داد: این ظرفیت‌های علمی می‌توانند برای استان کمک کننده باشند.

نظری تاکید کرد: رسانه پرچمدار است، رسانه علم دار است، پرچمدار باید به اهلش راست بگوید در این صورت است که اثر گذار است.

کد خبر 5631240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha