۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷

طی عملیاتی؛

بیش از ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

بیش از ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

بجنورد- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف 14 کیلو و 360 گرم تریاک در یک عملیات مشترک با پلیس مرزبانی استان گلستان خبر داد.

سرهنگ محمد قدرتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه دو نفر تحت پوشش خانواده در حال حمل و جابجایی مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان بجنورد هستند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بررسی اطلاعات دقیق پرونده دریافتند که یک خانم و آقا به وسیله یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در حال حمل مواد مخدر هستند، گفت: مأموران موفق شدند خودروی حامل مواد مخدر را در حوالی گردنه امین‌الله متوقف کنند.

وی بابیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۴ کیلو و ۳۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، افزود: ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و خودروی حامل مواد مخدر راهی پارکینگ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی بابیان اینکه پلیس به هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد تا سوداگران مرگ، سلامت و امنیت جامعه را مختل کنند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک خصوصاً این قبیل موضوعات، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5631334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha