۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۵۸

امام جمعه کرمانشاه:

بصیرت مردم نقشه دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور را ناکام گذاشت

بصیرت مردم نقشه دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور را ناکام گذاشت

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: بصیرت مردم نقشه دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست ائمه جمعه استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد و در مورد ناآرامی‌های اخیر بحث و تبادل نظر شد.

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در این نشست با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه همگان قرار گیرد، اظهار کرد: جهاد تبیین از جمله موضوعاتی است که رهبری بر روی آن تاکید ویژه دارند.

وی افزود: دشمن با ایجاد ناآرامی اخیر در جامعه به دنبال روی گردانی مردم از نظام هستند اما مردم بصیرت خود مانند همیشه پاسخ محکمی به آنها دادند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید نسبت به آگاه سازی نوجوانان و جوانان از دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اقدامات جدی تری صورت گیرد.

علما بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی برای تأمین کوچک‌ترین امکانات مانند سیم خاردار با مشکل مواجه بودیم اما امروز دانشمندان این سرزمین موشک قاره پیما می‌سازند.

انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این نشست عنوان کرد: دشمنان هیچگاه دلسوز مردم ایران نیستند و در آینده هم نخواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: هدف دشمنان از ایجاد ناامنی در ایران متوقف کردن روند رو به رشد و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران ۴۳ سال است که تمام راهبردهای دشمنان برای رسیدن به اهداف خود خنثی و ناکام گذاشته است.

ریحانی اضافه کرد: دولت سیزدهم نیز با اتخاد سیاست خارجی مقتدرانه و ارتباط با کشورهای همسایه و دوست بیشتر از گذشته با نقشه‌های دشمنان مقابله کرده است.

کد خبر 5631394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha