۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر:

خطرسنجی بیماری قلبی - عروقی و دیابت در ادارات بوشهر انجام می‌شود

خطرسنجی بیماری قلبی - عروقی و دیابت در ادارات بوشهر انجام می‌شود

بوشهر- رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: خطرسنجی بیماری قلبی- عروقی و دیابت در ادارات شهرستان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حبیبی نیا ظهر دوشنبه در نشست پیام‌گزاران سلامت شهرستان با بیان این خبر اظهار داشت: این برنامه در راستای اجرای برنامه خود مراقبتی سازمانی است و از سلامت و رفاه کارکنان حمایت می‌کند که از ویژگی‌های آن، همکاری کارکنان و کارفرمایان برای ترویج و ارتقای سلامت و رفاه کارکنان و مردم است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اضافه کرد: برنامه خود مراقبتی سازمانی در ادارات با همکاری پیام‌گزاران سلامت اجرا می‌شود و با توجه به درخواست هر اداره مبنی بر اجرای برنامه غربالگری بیماری قلبی- عروقی و دیابت جهت حداقل ۵۰ نفر از پرسنل، تیم غربالگری مرکز بهداشت پس از هماهنگی‌های لازم در آن اداره جهت اقدام حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: پیام‌گزاران سلامت ضمن تلاش در جهت افزایش آگاهی پرسنل اداره خود و تشویق آنان در این زمینه اقدامات لازم را در خصوص انجام مکاتبه، تکمیل فرم مربوط، ثبت و ارسال مشخصات همکاران متقاضی به مرکز بهداشت شهرستان انجام دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان کرد: چهارمین جلسه آموزشی پیام‌گزاران سلامت شهرستان با موضوعات اجرای غربالگری بیماری‌های قلبی - عروقی و دیابت، اجرای برنامه عملیاتی سلامت محیط کار و ثبت مستندات آن و معایب تک‌فرزندی در خانواده‌ها در محل سالن اجتماعات شهید احمدی جوان اداره کل کمیته امداد استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5631995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha