۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴

معاون امور استان های صدا و سیما:

تولیدات رسانه ملی بر اساس زیست بوم مناطق خواهد بود

تولیدات رسانه ملی بر اساس زیست بوم مناطق خواهد بود

سنندج- معاون امور استان های صدا و سیما گفت: در تلاش هستیم تا بر اساس زیست بوم مناطق عمل کنیم و بدون شک ظرفیت های کردستان در عرصه های مختلف باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عابدینی عصر دوشنبه در مراسم معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان در سنندج، اظهار کرد: چرا ۲۹۸ شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه کردی و ترکی علیه ایران تدارک دیده است اما چرا برای چینی‌ها و هندی‌ها یک شبکه فیلم و سریال راه نمی‌اندازند؟

وی افزود: مگر فقط ایرانی‌ها مردم هستند و چینی‌ها و هندی‌ها و پاکستانی‌ها و کشورهای آفریقایی مردم نیستند؟

عابدینی خاطرنشان کرد: طی ۲۰ سال گذشته پنج راهبرد آمریکا شکست خورده که عامل همه این موارد را جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

وی افزود: بحث تجزیه کشورهای منطقه را پیش گرفتند اما علت تجزیه نشدن عراق، افغانستان، یمن و سوریه را جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما اظهار داشت: جلوگیری از جنگ‌های مذهبی نیز ناشی از تلاش وحدت آفرین جمهوری اسلامی در منطقه بود که خون جوانان خود را برای این وحدت نثار کرد.

عابدینی افزود: جنگ طایفه‌ای از دیگر توطئه‌های آمریکا برای منطقه ما بود که جمهوری اسلامی ایران در مقابل این توطئه هم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کمربند امنیتی برای رژیم صهیونسیتی از جمله اهداف آمریکایی‌ها بود که در این خصوص هم شکست خوردند.

عابدینی تصریح کرد: از اینکه دشمن دشمنی می‌کند ابایی نداریم چون از مرحله تهدید نظامی غرب و تحریم‌های اقتصادی آنها عبور کرده‌ایم.

وی افزود: در حوزه رسانه ملی دو راهبرد اساسی را داریم که یکی از این موارد عدالت محوری است چون معتقدیم نخبگان استانی در صدا و سیما شنیده و دیده شوند.

عابدینی خاطرنشان کرد: هویت محوری نیز دومین مبحثی است که در رسانه ملی به عنوان راهبرد اصلی مدنظر قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا بر اساس زیست بوم مناطق عمل کنیم و بدون شک ظرفیت‌های کردستان در عرصه‌های مختلف باید مدنظر قرار گیرد.

عابدینی افزود: صدا و سیمای مراکز باید محل رفت و آمد همه نخبگان باشد و این زمینه باید فراهم شود.

در پایان این مراسم از خدمات جعفر عبدالملکی تقدیر به عمل آمد و علی مرادی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کردستان معرفی شد.

کد خبر 5632107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha