حمله سایبری به شرکت سازنده متروی تل آویو

حمله سایبری به شرکت سازنده متروی تل آویو

منابع خبری از حمله گسترده سایبری به شرکت سازنده مترو تل آویو خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه صهیونیستی «واللا» اعلام کرد که شرکت سازنده مترو تل آویو تحت حمله سایبری قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، اطلاعات هک شده شامل نقشه ‌های مهندسی ایستگاه‌ های خط سبز قطار شهری که شرکت چینی در حال ساخت آن است، مشخصات شخصی کارگران چینی و صهیونیست، شماره تلفن، قراردادهای کاری شخصی، آدرس محل سکونت، عکس کارت شناسایی و غیره می ‌شود.

پایگاه مذکور افزود: هکرهایی که سرورهای شرکت چینی «CSCEC» را هک کردند، با مبارزات فلسطینیان در ارتباط هستند.

گفتنی است، متروی تل‌ آویو هنوز تکمیل نشده است و پیش از این نیز حمله سایبری گسترده علیه سیستم عامل‌ ها، مانیتورهای کنترلی و سرورهای متروی تل آویو انجام شده بود.

لازم به ذکر است که زیرساخت های مختلف نظامی،امنیتی، اقتصادی و مراکز و تاسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی بویژه در طول ماههای اخیر بارها هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

این در حالی است که در فروردین‌ ماه سال جاری نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن ‌گوریون در تل ‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

در اسفندماه گذشته نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به نهادهای دولتی این رژیم خبر داده و اعلام کردند که همه سایت‌های وزارت‌خانه‌های دولتی این رژیم از کار افتاده است.

کد خبر 5632145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha