۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۸:۵۴

نماینده دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

کیفیت در برنامه‌های خانه‌های هلال افزایش می یابد

کیفیت در برنامه‌های خانه‌های هلال افزایش می یابد

زنجان-نماینده دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: به دنبال ارتقای کیفیت در برنامه‌های خانه‌های هلال هستیم تا آموزش‌ها را توسعه داده و مهارت آموزی مردم محقق شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن فراهانی شامگاه دوشنبه در حاشیه اجرای مانور زلزله تخلیه و اسکان اضطراری در مجتمع مسکونی رضوان به مناسبت سالروز زلزله کرمانشاه با محوریت خانه هلال، گفت: طی سال جاری به دنبال ارتقای کیفیت در برنامه‌های خانه‌های هلال هستیم تا آموزش‌ها افزایش یابد.

وی بیان داشت: هر چه آموزش‌های ما در محلات توسعه یابد جامعه از آمادگی بیشتری برخوردار می‌شود.

نماینده دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: طی سال جاری به دنبال ارتقای کیفیت در برنامه‌های خانه‌های هلال هستیم تا آموزش‌ها را توسعه داده و مهارت آموزی مردم محقق شود.

فراهانی با بیان اینکه خانه‌های هلال را در همه مناطق از جمله مجتمع‌های مسکونی راه اندازی می‌کنیم، افزود: از طرفی مردم باید حمایت کنند تا تاب آوری در برابر حوادث را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه خانه‌های هلال در سطح کشور ظرفیت جدیدی هستند که به عنوان الگویی خیلی مطرح در دنیا مطرح شده است، ابراز کرد: این مدل مدیریت که با استفاده از توان مردمی راه اندازی شده با معرفی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ در دنیا مطرح شده است.

کد خبر 5632211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha