۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹

فردا چهارشنبه؛

دهمین یادواره حبیب دلها برگزار می‌شود

دهمین یادواره حبیب دلها برگزار می‌شود

دهمین یادواره حبیب دلها فردا چهارشنبه ۲۵ آبان در مسجد پیامبراعظم (ص) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین یادواره حبیب دل‌ها (شهید حاج حبیب لک‌زایی از فرماندهان ارشد سپاه در جنوب شرق کشور و شهدای سیستان و بلوچستان) فردا چهارشنبه ۲۵ آبان در مسجد پیامبراعظم (ص) برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری معاون نظارت و ارزیابی میدانی ستاد کل نیروهای مسلح است.

علاقمندان برای حضور در این یادواره می‌توانند ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۵ آبان به بزرگراه ارتش، شهرک شهید محلاتی، بلوار شاهد، میدان امام علی (ع)، خیابان ولایت، مسجد پیامبراعظم (ص)، تالار بعثت مراجعه کنند.

سردار حبیب لک‏زایی که جانباز ۷۳ درصد بود پس از ۲۴ سال تحمل رنج و مرارت جراحت‌های دوران دفاع مقدس ظهر روز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ در لباس پاسداری، در حین انجام مأموریت، در بیمارستان بعثت تهران به لقاء الله پیوست.

این پدر شهید، در طول سال‌های خدمت خود، رسیدگی مجدانه به خانواده شهدا و ایثارگران و محرومان و مستضعفان را در کارنامه خود به یادگار گذاشت و در فاصله یک روز مانده به سالگرد «شهدای وحدت سیستان و بلوچستان» در روز شهادت امام جواد (ع) به جمع یاران و فرزند شهیدش پیوست و پس از تشییع در زاهدان در روز چهارشنبه، و روز بعد در زابل، یک ساعت به اذان ظهر روز پنج شنبه بیست و هفتم مهرماه ۱۳۹۱ در حسینیه شهر ادیمی برای همیشه آرام گرفت.

کد خبر 5632556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha