۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲

رئیس تبلیغات اسلامی بابل مطرح کرد؛

لزوم روایتگری درست برای شکست جریان تحریف

لزوم روایتگری درست برای شکست جریان تحریف

بابل- رئیس تبلیغات اسلامی بابل با اشاره به اهمیت روایتگری درست گفت: برای شکست جریان تحریف و تحریم باید روایت درست داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا جعفر زاده ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه کمبود بودجه فرهنگی را از جمله دغدغه‌ها بیان کرد و گفت: متأسفانه بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده جوابگوی نیاز فرهنگی جامعه امروزی نیست وباید با داشتن طرح و برنامه در حوزه فرهنگی در شرایط کمبود بودجه فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر موفقیت در کار فرهنگی نیازمند طرح و برنامه، ساماندهی امور و تقویت بانک اطلاعاتی از گروه‌های جهادی و سایر اقشار است واین موضوع نیازمند ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگی و تشکل‌های مردمی است.

رئیس تبلیغات اسلامی بابل بابل با اشاره به اهمیت جایگاه روایتگری درست در دنیای کنونی خطاب به رسانه‌ها ابراز کرد: بیش از یک سال و نیم است که مقام معظم رهبری از عبارت جهاد تبیین و در مقابل آن جریان تحریف استفاده می‌کنند و اگر می‌خواهیم جریان تحریم شکست بخورد باید جریان تحریف را شکست دهیم و باید روایت درست را از حوادث اخیر در جامعه بیان کنیم.

جعفر زاده با اشاره به اینکه زمانی که میدان را ما خالی می‌کنیم دیگران میدان دار خواهند بود، افزود: نباید برای میدان داری ترس داشته باشیم بلکه باید با بینش وهوش سیاسی ازجوانان برای نوجوانان استفاده کنیم ودر جهت روشنگری گام برداریم.

وی یادآور شد در حال حاضر سازمان تبلیغات، باید نیازهای امروز نسل جوان و چالش‌های امروزی را و همچنین مشکلاتی را که دشمنان اسلام به وجود آوردند را مدنظر قرار دهد و در جهت خنثی کردن تبلیغات منفی و هدایت فرهنگی نسل جوان کار کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بابل از جمله رویکرد مهم در فضای پیش روی سازمان تبلیغات را بحث مردمی‌سازی تبلیغ از یک رو و توسعه میدان مخاطب از سوی دیگر عنوان کرد وافزود: چیزی که در گام دوم بیانیه انقلاب جز ارکان مهم بوده آنست که کارها به دست مردم سپرده شود و از حالت تصدی‌گری خارج‌شده و به حالت تنظیم‌گری و تسهیل‌گری رود.

کد خبر 5632798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha