۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹

مدیر جهاد کشاورزی فردوس:

گلایه از حقوق معوقه ناظران بازار فردوس/متولیان چاره اندیشی کنند

گلایه از حقوق معوقه ناظران بازار فردوس/متولیان چاره اندیشی کنند

بیرجند- مدیر جهاد کشاورزی فردوس با گلایه از حقوق معوقه ناظران و نبود خودرو برای نظارت بر بازار، گفت: از متولیان خواستاریم برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امیر زاده ظهر چهارشنبه در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان فردوس با گلایه از حقوق معوقه ناظران، نبود خودرو و حتی سیستم کامپیوتر، بیان کرد: از متولیان خواستاریم برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه اجرای صحیح قانون نیازمند نظارت درست و کامل است، گفت: دو نیروی بسیجی کار نظارت بر قیمت مصوب تولیداتی مانند گوشت، تخم مرغ، مرغ و غیره را به عهده دارند که متأسفانه سه ماه شده حقوق ناچیز این افراد پرداخت نشده و حتی برای تأمین خودرو و سیستم کامپیوتر آنان با مشکل جدی مواجه هستیم.

امیر زاده بیان کرد: در چنین شرایطی چه انتظاری می‌توان داشت تا نظارت بر بازار با قوت و قدرت ادامه پیدا کند در حالی که خود ناظران با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی فردوس اظهار کرد: بسیاری از مدیران نانوایی‌های سطح شهر از نبود همخوانی قیمت نان و وزن چانه گله و شکایت دارند و خواستار اصلاح قیمت‌ها هستند.

وی از ورود ۲۰ تن شکر در روزهای اخیر به شهرستان خبر داد و گفت: قیمت مصوب گوشت گوسفند در حال حاضر ۱۶۰ هزار تومان است.

امیر زاده تاکید کرد: با کسانی که قیمت مصوب را رعایت نکنند و یا با گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلف، به شدت برخورد می‌شود.

نظارت بر بازار تشدید شود

فرماندار فردوس هم در این جلسه با بیان اینکه از مسئولان خواستاریم جهت تعریف مدل تولید و زنجیره تأمین مواد و محصولات حائز اهمیت مردم برنامه‌ریزی کنند، افزود: همچنین از جهاد کشاورزی خواستاریم نظارت بر تولید برخی محصولات مهم را در دستور کار قرار دهد.

مهدی روشن تاکید کرد: در حوزه بازار باید فروش و پخش مواد غذایی رصد و نقاط جایگزین تأمین کالاهای اساسی مردم در صورت بروز هر گونه اتفاق مشخص شود که لازمه این کار تهیه طرح جامع بازار می‌باشد.

وی به دغدغه دانشجویان شهرستان در تأمین مواد غذایی و گرانی آنها اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال چندین هزار دانشجویی که مهمان ما هستند باید چاره اندیشی شود تا مواد غذایی با تخفیف و قیمت مناسبت به دستان آنها برسد.

روشن با اشاره به اهمیت کیفیت، تولید و قیمت مناسب کالا برای مردم گفت: بازاریان و یا تولید کنندگانی که این موارد مد نظر را رعایت کنند، باید مورد تقدیر قرار گیرند.

در این جلسه مصوبات جلسه قبل پیگیری و اعضای ستاد تنظیم بازار به بیان نظرات خود پرداختند.

کد خبر 5633615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha