۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

امام جمعه سنندج:

مشکلات جامعه با ناآرامی و آشوب حل نمی شود

مشکلات جامعه با ناآرامی و آشوب حل نمی شود

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: گفتمان تنها راه حل مشکلات است و با ناآرامی و آشوب هیچ مشکلی حل نمی شود.

به گزارش خبرنگار نوای مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از اقدامات آشوبگران در حوادث چند وقت اخیر اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی ناشی از تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند اما برای رفع این مشکلات باید با همدلی و انسجام اقدام کنیم.

وی افزود: با ناآرامی و آشوب و آسیب زدن به اموال عمومی و تعدی به جان نیروهای نظامی نمی‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

امام جمعه سنندج با محکوم کردن اقدامات آشوبگران در برهم زدن نظم عمومی در جامعه اظهار داشت: اعتراض نسبت به مشکلات جامعه حق همه مردم است اما نباید اجازه داد که این اعتراض توسط یک سری افراد به آشوب و اغتشاش تبدیل شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: مطالبه و اعتراض حق مردم و جوانان است اما راه آن آشوب و ناامنی و تخریب اموال عمومی نیست بلکه نیاز به یک گفتمان دارد که به صورت منطقی پیگیری کرد.

وی افزود: دشمنان مردم ایران با استفاده از ابزار رسانه به جنگ ما آمده اند و باید نسبت به این توطئه با هوشیاری گام برداشت.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: این رسانه‌های خارجی اگر ادعای طرفداری از مردم کردستان را دارند چرا در زمان جنگ تحمیلی و در خصوص جنایات رژیم صدام علیه کردها هیچ اقدامی نکردند و خون ریخته شده ۱۸۰ هزار کرد انفال شده، ۱۰ هزار کرد شیمیایی شده و ۵ هزار و ۴۰۰ شهید کردستانی را نادیده گرفتند.

ماموستا رستمی افزود: از مدیران و تصمیم گیران استانی و کشوری انتظار داریم که با مردم گفتمان داشته باشند و برای رفع دغدغه‌های مردم تمام توان خود را به کار گیرند.

کد خبر 5634832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      2 0
      خدا پدر تو بیامرزه ،امام جمعه کردستان لا اقل دو کلمه حرف حساب زدی