۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸

امام جمعه شهر چمران:

جنگ ما با دشمن رسانه‌ای است

جنگ ما با دشمن رسانه‌ای است

چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: جنگ ما با دشمن رسانه‌ای است و دشمن همه امکانات خود را به میدان آورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران شهر چمران اظهار کرد: حمله خبیثانه و ناجوانمردانه توسط اغتشاشگران داعشی صفت در شهرستان ایذه و اصفهان که باعث شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان و حافظان امنیت شد، موجب غم و اندوه فراوان شده است.

وی افزود: از دستگاه قضائی و امنیتی انتظار می‌رود با عوامل این جنایت وحشیانه به شدت برخورد کنند تا درس عبرتی برای همه اغتشاشگران شود چرا که تسامح و تساهل با این افراد به هیچ وجه قابل قبول نیست و باعث گستاخی بیشتر آنان می‌شود.

امام جمعه شهر چمران تاکید کرد: این فتنه‌ای که توسط دشمنان طراحی شده و توسط عوامل مزدور فریب خورده داخلی پیاده می‌شود و رسانه‌های دروغ‌پرداز معاند بر آتش‌افروزی آن می‌دمند، نیاز به روشنگری و تبیین دارد و از این رو باید جوانان را نسبت به نقشه‌های شوم دشمن آگاه‌سازی کرد.

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: همه اقشار مردم به ویژه خواص جامعه باید نسبت به نظام اسلامی احساس مسئولیت و نقش ایفا کنند، اگر این امر مهم صورت بگیرد بی شک شکست دشمن قطعی خواهد بود.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: جنگ ما با دشمن جنگ رسانه‌ای است و دشمن تمام امکانات خود را به میدان آورده است. امروز رسانه‌ای موفق است که تصویرسازی کند.

وی افزود: در جنگ رسانه‌ای باید ما دست برتر را داشته باشیم و به موقع اطلاع‌رسانی کنیم چرا که اگر ما روایت نکنیم دشمن به دروغ روایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام عبادی گفت: در موضوع رسانه باید برای جوانان اعتمادسازی کنیم البته خود جوانان باید هوشیار باشند و فریب جوسازی دروغین را نخورند.

کد خبر 5634878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha