۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۰۳

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اعلام کرد؛

فعالیت ۱۸۰۰ گروه جهادی در استان همدان

فعالیت ۱۸۰۰ گروه جهادی در استان همدان

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، تعداد گروه‌های جهادی در استان را یک هزار و ۸۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: این گروه‌های جهادی در موضوع‌های مختلف در روستاهای هدف خدمات رسانی می‌کنند.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هدف حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب اسلامی تشکیل بسیج برای حفاظت و امنیت مردم بوده است، گفت: اگر بسیجیان نبودند انقلاب اسلامی با چالش مواجه می‌شد.

وی با تصریح بر اینکه بسیج در همه عرصه‌ها به بهترین شکل ظاهر شد و وظیفه خود را در موضوعات مختلف همچون کرونا به خوبی اجرا و مدیریت کرد، عنوان کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم جوانان و نوجوانان را در سازمان بسیج سازماندهی کنیم و از این ظرفیت در تمامی عرصه‌ها به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در استان همدان فعال است، اضافه کرد: بسیجیان با توجه به علاقه خود در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف در گروه‌های جهادی، دفاعی و امنیتی و زیستی و… فعالیت می‌کنند.

سردار مجیدی تعداد گروه‌های جهادی در استان همدان را برابر یک هزار و ۸۰۰ مورد اعلام کرد و گفت: این گروه‌های جهادی در موضوع‌های مختلف در روستاهای هدف خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: یکی از موضوع‌های صالحین بحث آشنایی بچه‌های بسیج با قرآن و نهج البلاغه است که امیدواریم در این راستا، گروه‌های صالحین در سال جاری روی بحث تربیتی برای زیرساخت اعتقادی بچه‌های بسیج وارد کار شوند و زمینه حضور آنان را در مساجد فراهم کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: در موضوعات دفاعی امنیتی بعد از جنگ توانستیم نیروهای بسیج را در گردان‌های امام حسین (ع) سازماندهی کنیم که برای حفظ آمادگی رزمایش‌های مختلفی را انجام می‌دهند.

کد خبر 5634949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha