۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳

نبش خیابان سیزدهم؛

سقوط ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس / اغتشاشات چهارشنبه و هیجان منفی

سقوط ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس / اغتشاشات چهارشنبه و هیجان منفی

بازار دو هفته ای بود که در وضعیت متعادل معامله شده اما اغتشاشات چهارشنبه ایذه باعث افزایش هیجان فروش در بازار امروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات روز شنبه با ریزش ۲۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحدی رسیده و حمایت بسیار مهم یک میلیون و ۴۰۰ را از دست داد.

نمادهای فولاد، شبندر، شستا، شتران، شپدیس بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند، با افزایش ریسک‌ها و اغتشاشات در چهارشنبه هفته گذشته بازار سرمایه در معاملات امروز هیجانی رفتار کرده و امروز بیش از ۲۰ هزار واحد سقوط کرد.

در پایان معاملات امروز ۳۸۱ نماد منفی، ۵۶ نماد صف فروش، ۱۳۶ نماد مثبت و ۵۶ نماد صف خرید بودند، ارزش معاملات خرد نسبت به چهارشنبه افزایشی بوده و به محدوده ۳,۵۰۰ میلیارد تومان رسید، البته نسبت به دو هفته به شدت صعودی بازار سرمایه روند کاهشی و نوسانی را نشان می‌دهد.

کد خبر 5635387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Man AE ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      4 5
      یکی از نارضایتی های شدید ملت وچیزی که باعث خشم آنها شده.آتش زدن به سرمایه آنها در دولت قبلی بوده..ملت خانه و ماشین زیر پایشان را فروختند واقای روحانی ملت را گول زد و سرمایه آنها را به صفر تبدیل کردیعنی دولت جدید داره چوب دولت قبل را میخورد
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      9 0
      بورس ۲سال هست که نابود مردم کرده اغتشاشات دیروز عاملش بوده
    • مهدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      9 0
      پنچاه درصد اغتشاشات بخاطر همین بورس ملت سرمایشون نابود کردید میندازید باز گردن خود مردم
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      9 0
      مردم رو چی فرض کردید تمام دارایی ما رو به باد فنا دادید بعد میگید ...شلوغی ها باعث شد !
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      چرا مزخرف تحویل مردم میدین؟ مردم را گوش دراز و مخملی فرض کردین؟ بورس از سال ۹۹ تا به امروز هر روز قرمز، منفی و کاهشی بوده در صورتی که حدو ۵۰ روزی هست این اغتشاشات بوجود اومده. قبل از آن چرا بورس قرمز، منفی و کاهشی بوده؟؟!!!! شاخص کل از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار رسیده به یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد!!!.
    • مالباخته بورس IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      ای کاش تیترراعوض می کردیدومی نوشتید افت پی درپی بورس موجب خشم مردم واغتشاش شدحتی شاخص سازی صوری چندروزه هم مثمرثمرواقع نشد
    • محمدرضامحمدی IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      چرافقطبورس سوقط می کند جاهای دیگر مثل بانکها سقوطنمی کند سرمای های ما سهامداران خرد رابالا می کشن وهیچکس پاسخگو نیست ومحاکمه نمی شوند آقای عشقی وخاندوزی فکری بهحال ما بکنید بیچاره شدیم
    • مهدی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      توی این دوسال که اغتشاشات نبود چرا بورس سقوط کرد حالا انداختید گردن اغتشاشات بابا چی رویی دارید
    • حیسن IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      این حرفهای تکراری نخ نما شده. قرار بود دولت جدید سه روزه بورس را درست کنه. بعد که روی کار آمده طرفداراش گفتن تازه آمده روی کار ۸ ماه گذشت بدتر هم شد. مگه خودش نگفت ما تیم تشکیل دادیم و میتونیم سه روزه درست کنیم. حالا بیش از یک ساله بد از بد تر شده سرمایه مردم نابود شده . میگین به علت اعتراضاته؟؟
    • نیک مهر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      بنظر اغتشاشات نبوده و اعتراضات بوده وگرنه بچه مدرسه ای کارگر خدوم و کارمند و کاسب و دانشجو نمیتواند اغتشاشگر باشد و حکومت باید در خدمت مردم باشد و تصور نباشد که مردم در خدمت حکومت باشد و مردم را اغتشاشگر بنماییم .اگر قانون حاکم باشد چنین اتفاق و سو استفاده سلیقه ای از قانون نمیشد .