۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

لزوم آماده سازی قطعه اصحاب شهدا خراسان شمالی تا یک هفته آینده

لزوم آماده سازی قطعه اصحاب شهدا خراسان شمالی تا یک هفته آینده

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: طی یک هفته آتی ادارات راه و شهرسازی و شهرداری بجنورد نسبت به آماده سازی قطعه اصحاب شهدا در کنار گلزار شهدای دفاع مقدس اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر شنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تا یک هفته آینده اداره راه و شهرسازی استان باید نسبت به واگذاری زمین به بنیاد شهید و سپس شهرداری بجنورد نسبت به آماده سازی قطعه اصحاب شهدا در کنار گلزار شهدای دفاع مقدس اقدام کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان باید در آماده سازی قطعه اصحاب شهدا به بنیاد شهید کمک کنند و برای آماده سازی قطعه اصحاب شهدا نباید پایبند به تشریفات اداری بود.

وی افزود: می‌بایست با برداشتن موانع اداری به تحقق این هدف مهم اندیشید زیرا پشتیبانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و حل دغدغه‌های آنها باید اولویت دستگاه‌های اجرایی متولی باشد.

حسین نژاد گفت: فرمانداران در ساخت و نگهداری یادمان‌های شهدا باید جدیت لازم را اعمال کنند زیرا عظمت و اقتدار شهدا بر کسی پوشیده نیست بنابراین نباید در این مسیر کوتاهی یا اجحافی در حق این خانواده‌ها شود.

کد خبر 5635742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha