۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

دشمن برای بی هویت کردن نسل جدید تلاش می کند

دشمن برای بی هویت کردن نسل جدید تلاش می کند

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دشمن برای بی هویت کردن نسل جدید تلاش می کند تا یک انقطاع نسلی در کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر یکشنبه در آیین بزرگداشت روز کتاب و کتابخوانی گفت: نباید عقبه نقش آفرینی دشمن را نادیده بگیریم، در زمان حاضر بسیار عریان سلاح وارد کشور می‌کنند.

وی بیان داشت: دشمنان نظام تلاش برای کشته سازی دارند و همه اینها برنامه ریزی دشمن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دشمنان مسیر پیشرفت و تمدن سازی ایران اسلامی را می‌بینند و به خوبی آن را تحلیل می‌کنند.

رفیعی تاکید کرد: باید در راستای بهبود شرایط و رفع مشکلات تلاش کنیم و دشمن برای بی هویت کردن نسل جدید تلاش می‌کند تا یک انقطاع نسلی در کشور ایجاد شود.

وی به اهمیت فرهنگ و کتابخوانی در تمدن سازی نوین ایرانی اسلامی اشاره کرد و گفت: هر چقدر به کتاب و ترویج کتابخوانی بها بدهیم آگاهی در جامعه بالا می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بیان داشت: دولت در تلاش برای بهبود شرایط است و دشمن با بزرگنمایی مشکلات سعی می‌کند برنامه‌های خود را پیاده کند.

رفیعی تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها مثل حوزه زنان که ادعا می‌کنند ما مشکل داریم، بروند خیلی از کشورها و شاخص‌ها را نگاه کنند ببینند در این زمینه در ایران شاخص‌ها چقدر رشد یافته است و زنان ما در همه حوزه‌ها حضور دارند.

کد خبر 5636407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha