۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲

فرمانده سپاه اردبیل:

بسیج نمایش اقتدار نظام است

بسیج نمایش اقتدار نظام است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج نمایشی از اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است و از آن به عنوان قدرت نرم و مردمی یاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر یکشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار کرد: امام راحل با درایت خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاکله و نهال بسیج را با صلابت تمام غرس کرد تا زمینه رشد و بالندگی آن بعد از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی فراهم آید.

وی تصریح کرد: بسیج شاکله مردمی با قدرت نرم، همراه و همسو با اهداف نظام اسلامی بوده که همواره پشتیبانی لازم را در عرصه‌های مختلف از نظام و مردم انجام داده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدم‌های مبارکی که با شکل‌گیری بسیج در رفع محرومیت و قدرت‌نمایی ملت ایران ظهور و بروز پیدا کرد، هیچ وقت از اذهان فراموش نخواهد شد و این نیروی مخلص مردمی همواره توانسته به اقتدار و صلابت این کشور کمک کند.

محمدی اصل افزود: بسیجیان با حضور در عرصه‌های مختلف با روحیه جهادی و ایثارگرانه سعی کردند تا قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به شکل شایسته به نمایش بگذارند که قطعاً دشمنان از این شجره طیبه همواره در هول و هراس بوده و سعی در تخریب چهره بسیج و سپاه داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری بسیج و حضور نیروهای مخلص و انقلابی حاضر در این مجموعه، انقلاب اسلامی از برهه‌های خطر و آسیب متعددی با سلامت عبور کرده است و قطعاً در این عرصه جنگ نرم نیز با هوشیاری و بصیرت تمام ملت ایران، قدرت‌نمایی بسیج و سایر نیروهای مسلح، کشور ما به نقطه آرامش و آسایش خواهد رسید.

محمدی اصل با گرامیداشت هفته بسیج و نامگذاری اولین روز این هفته به نام «پیشرفت و سازندگی» اضافه کرد: در عرصه عمران و آبادانی، کارآفرینی، اشتغال و خدمات‌رسانی بی‌منت بسیجیان همواره در صحنه حاضر و آماده بوده و سعی کردند از کیان این ملت دفاع کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از همت بسیج سازندگی در ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی برای جوانان و زنان سرپرست خانوار بیان کرد: در شهرها، روستاها و مناطق محروم راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال‌آفرینی در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» فرصت خوبی را فراهم کرده است تا بسیج بار دیگر رویکرد انقلابی و مردمی خود را نشان دهد.

کد خبر 5636564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha