۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۷

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

بتن ریزی فونداسیون ۲۲۴ واحد زلزله زده در خوی انجام شد

بتن ریزی فونداسیون ۲۲۴ واحد زلزله زده در خوی انجام شد

ارومیه-مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به تسریع در آواربرداری و ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده زمین لرزه خوی گفت: در حال حاضر بتن ریزی فونداسیون ۲۲۴ واحد مسکونی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر برزگر یکشنبه شب در نشست هماهنگی مناطق زلزله زده شهر دیزج با شهردار و اعضای شورای شهر و اعضای ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خوی افزود: همچنین سازه فلزی ۱۱۳ واحد مسکونی نصب شده و عملیات اجرایی این واحدها به سرعت در حال انجام است و با توجه به اقدامات سریع انجام شده، احداث سقف هشت واحد هم شروع شده است.

وی با اشاره به تأمین مصالح و نظارت کامل بر روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: کار بازسازی به خوبی در حال انجام بوده و منابع خوبی هم در این خصوص از سوی دولت سیزدهم پیش بینی شده که به سرعت در حال تزریق به پروژه‌ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات بازسازی شهر دیزج دیز خوی گفت: با اتمام آواربرداری از ۲۶۵و احد مسکونی در شهر دیزج دیز، عملیات آواربرداری در مناطق زلزله زده این شهر به اتمام رسیده است.

برزگر گفت: با اتمام عملیات آواربرداری، ستاد فرعی بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهر مستقر و همزمان با شروع فرآیند صدور پروانه‌های ساخت واحدهای مسکونی از سوی شهرداری دیزج دیز، عملیات خط کشی واحدهای احداثی در این شهر آغاز شد.

وی افزود: مصالح مورد نیاز برای اجرای عملیات بتن مگر و فنداسیون در شهر دیزج دیز متناسب با پیشرفت صدور پروانه‌های ساخت واحدهای مسکونی تأمین شده است.

برزگر خاطرنشان کرد: تا امروز عملیات بتن مگر در ۵۰ واحد مسکونی و اجرای بتن فنداسیون ۱۰و احد مسکونی شهری در دیزج دیز به اتمام رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به واریز بلاعوض های پرداختی برای واحدهای تعمیری مناطق شهری تاکید کرد: از ۶۵۰پ رونده تشکیل شده برای متقاضیان واحدهای تعمیری، بلاعوض پرداختی ۳۵۰ متقاضی برای شروع عملیات تعمیرات واحدهای خسارت دیده پرداخت شده است.

در این نشست در خصوص راهکارهای تسریع عملیات بازسازی واحدهای احداثی این شهر تبادل نظر شد.

کد خبر 5636811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha