۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

خروجی تعامل مداوم رسانه‌ها و بنیاد شهید شکوفایی فرهنگ ایثار است

خروجی تعامل مداوم رسانه‌ها و بنیاد شهید شکوفایی فرهنگ ایثار است

قزوین- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: تعامل مداوم رسانه‌ها و بنیاد شهید می‌تواند به شکوفایی فرهنگ ایثار و شهادت منجر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه اسمعیلی در دیدار با اعضای خبرگزاری مهر با تاکید بر اهمیت تعامل رسانه‌ها با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: تقویت این تعامل موجب خواهد شد که بستر مناسبی جهت اطلاع‌رسانی ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایجاد شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین مأموریت‌های بنیاد است، عنوان کرد: اگر رسانه‌های استان قزوین در اطلاع‌رسانی امور فرهنگی همراه بنیاد باشند، می‌توان این فرهنگ را به نحو مطلوب‌تری به آحاد جامعه شناساند و در سطح جامعه ترویج داد.

اسمعیلی زبان هنر را بهترین ابزار جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره و منش شهدا به آحاد جامعه دانست و گفت: در این راستا، بنیاد برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌کند که یکی از مهمترین آن کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی با اجرای برنامه‌های متنوع، اسفند ماه سال جاری برپا می‌شود، افزود: در اجرای این رویداد فرهنگی مهم، رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی می‌توانند نقش بسزایی را در تحقق اهداف کنگره ایفا کنند.

در ادامه نشست، حسن عابدینی مدیر خبرگزاری مهر استان قزوین خبرگزاری مهر استان قزوین همواره در خط انقلاب، امام و شهدا حرکت کرده تا بتواند آحاد جامعه به‌ویژه جوانان را با ارزش‌های دین اسلام آشنا کند.

این مقام مسئول افزود: خبرگزاری مهر استان قزوین با توجه به ماموریت‌هایی که دارد در خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران است تا بتواند به اندازه توان خود با تولید اخبار ترویجی، این نهاد را به اهداف انقلابی که دارد، نزدیک‌تر کند.

کد خبر 5637140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha