۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس:

ورزشگاه ۷ هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است

ورزشگاه ۷ هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است

اسلامشهر- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شریفیان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری اسلامشهر که با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، برگزار شد با اشاره به اینکه اسلامشهر در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی و زیر بنایی دارای مشکلات زیادی است اظهار داشت: برای برطرف کردن این مشکلات نیازمند همراهی و نگاه ویژه دولت و مسئولان هستیم.

شریفیان گفت: تکمیل طرح احداث کمربند جنوبی به عنوان مسیر پدافندی جنوب غرب استان تهران جهت کاهش تصادفات جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا و صدور کد مستقل برای گمرک آپرین و تهیه پیوست‌های لازم برای بندر خشک آپرین به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های اقتصادی استان تهران ضرورت دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اسلامشهر با وجود بیش از ۳۵ هزار واحد کشاورزی، دامداری، صنفی و صنعتی در زمینه تولید محصولات مختلف زراعی، لبنی، چوب، کفش و غیره، قطب تولید محصولات کشاورزی و صنعتی استان تهران و کشور است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ۷ هزار نفری اسلامشهر نیازمند رسیدگی فوری است بیان داشت: اختصاص تجهیزات به پایگاه قهرمانی شهرستان اسلامشهر به منظور کشف و پرورش استعدادهای ورزشی مورد انتظار است.

شریفیان افزود: احداث تالار مرکزی شهرستان به منظور بهره‌مندی اصحاب فرهنگ، تجهیز اماکن فرهنگی و کتابخانه های شهرستان با اختصاص اعتبار ویژه، استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی شهرستان اسلامشهر در عرصه آموزش و پرورش و تجهیز سینمای شهر چهاردانگه ضرورت دارد که با اهتمام دولت مردمی می‌توان به آن امیدوار بود.

کد خبر 5639347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha