۱۴ مهر ۱۳۸۶، ۱۴:۲۴

"بیصدا فریاد کن" چهار‌شنبه‌ها از شبکه دو پخش می‌شود

"بیصدا فریاد کن" چهار‌شنبه‌ها از شبکه دو پخش می‌شود

پخش مجموعه تلویزیونی "بیصدا فریاد کن" ساخته مهدی فخیم‌زاده از چهارشنبه 25 مهرماه از شبکه دو سیما آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون هشت قسمت از "بیصدا فریاد کن" آماده پخش شده و همزمان مهدی صادقی در استودیو پارس فیلم صداگذاری شش قسمت باقیمانده را انجام می‌دهد. این مجموعه در ۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ا‌ی روی آنتن شبکه دو می‌رود. تدوین "بیصدا فریاد کن" را حمید قربانی انجام داده و کارن همایونفر موسیقی آن را ساخته است.

فرهاد قائمیان در "بیصدا فریاد کن"

فخیم‌زاده "بیصدا فریاد کن" را در ژانر پلیسی ساخته و داستان آن درباره تولید و مصرف قرص‌های اکستازی است. داستان از جایی شروع می‌شود که بیماری در بیمارستان بر اثر مصرف اکس می‌میرد. سردار باقری از بیمارستان نیروی انتظامی دیدن و علت مرگ بیمار و موارد مرتبط با مصرف قرص اکس را بررسی می‌کند. یکی از پزشکان زن از سوی سردار مامور پیگیری پرونده می‌شود و ...

مهدی فخیم‌زاده، محمد صادقی، سارا خوئینی‌ها، فریبا کوثری، لیلا برخورداری، کامران تفتی، انوشیروان فاطمی و فرهاد قائمیان بازیگران "بیصدا فریاد کن" هستند و سایر عوامل آن عبارتند از مدیر تصویربرداری: ناصر کاوسی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراح صحنه و لباس: مجید شهبازی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، مدیر تولید: منوچهر رهنما، عکاس: نادر فوقانی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو.

کد خبر 564093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha