۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳

استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

اعتبارات فاروج از محل سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی افزایش یافت

اعتبارات فاروج از محل سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی افزایش یافت

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از افزایش بیش از 80 میلیارد تومانی اعتبارات فاروج از محل سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: توسعه راه ها و تامین آب محل هزینه کرد این مبالغ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر یک شنبه در شورای اداری شهرستان فاروج که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با افزایش رقم اعتبارات سفر رئیس جمهور برای شهرستان فاروج ضروری است تا در اجرایی شدن پروژه‌ها شتاب بیشتری صورت گیرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رقم اعتبارات شهرستان فاروج از ۴۸۰ میلیارد تومان به ۵۶۱ میلیارد تومان افزایش یافته، گفت: این رقم برای حوزه‌های مختلف به ویژه توسعه راه‌ها، ورزش و جوانان و تأمین آب هزینه می‌شود.

وی با ابراز گلایه از راکد ماندن برخی پروژه‌ها پس از گذشت سال‌ها، افزود: پروژه احداث استخر شهر فاروج پس از گذشت پ۱۵ سال که راکد مانده به زودی به اتمام خواهد رسید.

حسین نژاد با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای پنجاه درصد است، خاطر نشان کرد: هیچ تفاوتی ندارد که پروژه‌ها مرتبط با چه دوران مدیریتی بوده بلکه اتمام و نگهداری آن حائز اهمیت است.

وی تأمین آب شرب برای شهرستان فاروج را یک اولویت ویژه دانست و گفت: با انتقال آب‌های مرزی و استفاده از منابع آب پایدار امیدواریم مشکلات این بخش نیز برطرف شود.

حسین نژاد افزود: با اختصاص ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات باید بستر برای حمایت بیشتر از سرمایه گذاران فراهم شود زیرا اعتقاد داریم که بخش خصوصی قوی‌تر از بخش دولتی است.

استاندار خراسان شمالی توجه به موضوعات حوزه جوانان همچون ابعاد تربیتی، فرهنگی، تفریحی، اشتغال و ازدواج را مورد تاکید قرار داد و گفت: با اهمیت به این حوزه باید به رشد متوازن دست یافت.

کد خبر 5641524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha