۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

«جهاد تبیین» سلاح ما در برابر دشمن/هر نفر یک سفیر روشنگری باشد

«جهاد تبیین» سلاح ما در برابر دشمن/هر نفر یک سفیر روشنگری باشد

اردبیل- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: سنگر «جهاد تبیین» سنگر نظام و انقلاب در جنگ ترکیبی نوین بوده و خنثی کننده نقشه شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی واحد بعد از ظهر دوشنبه در مراسم بزگداشت هفته بسیج با بیان اینکه جهاد تبیین تکلیفی شرعی و ملی است و هر ایرانی برای حفظ استقلال میهن اسلامی باید در روشنگری و جهاد تبیین شرکت کند، اظهار کرد: سنگر «جهاد تبیین» سنگر نظام و انقلاب در جنگ ترکیبی نوین بوده و خنثی کننده نقشه شوم دشمنان است.

وی افزود: به کار بردن کلمه جهاد برای این نهضت روشنگری مبین اهمیت و نیز کارآمدی و تأثیرگذاری آن است و دشمن هم به این امر واقف است و در راه تضعیف این نهضت و مغفول ماندن آن با تمام توان تلاش می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب به موضوع جهاد تبیین گفت: روزی جهاد و مقابله با دشمنان در میدان فیزیکی و تن به تن بود و امروز مجاهدت‌ها و مقابله با دشمنان در حوزه و میدان جنگ نرم و جنگ نابرابر وارونه کردن واقعیت‌ها باید هوشمندانه عملیاتی شود تا جلوی تحریف واقعیت‌ها از سوی دشمنان گرفته شود.

واحد ادامه داد: باید شاخصه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقاط امیدآفرین نظام را برای مردم بیان کنیم و هر فردی در هر جایگاهی باید براساس تکلیفی که تعهد دینی و ملی آن‌ها ایجاب می‌کند نقش سفیران روشنگری و بصیرت را در جامعه و میان اقشار مختلف ایفا کنند.

وی با بیان اینکه کشور ما در حال حاضر مورد بمباران و هجوم وسیع رسانه‌ای و دروغ پراکنی و شبهه افکنی واقع شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع به شیوه تبیین را برای مقابله با آن دستور داده اند و تعبیر جهاد برای آن به کار برده اند که باید از طرف همه آحاد جامعه به ویژه دلسوزان و خواص اجرا و اطاعت شود.

کد خبر 5642239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha