۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد

برگزاری پنجمین نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی کشور در گلستان

برگزاری پنجمین نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی کشور در گلستان

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از آغاز به کار پنجمین نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی به میزبانی استان گلستان خبر داد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجمین نشست فصلی مدیران کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی با حضور ۱۲ تن از مدیران کل استان‌های تلفیقی کشور از تاریخ هشتم تا یازدهم آذر ماه در گرگان در حال برگزاری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: هدف از برگزاری این نشست هم افزایی و همفکری مدیران تلفیقی کشور، بررسی نقاط قوت و شرایط حال حاضر استان‌های تلفیقی کشور، هم افزایی برای فرصت‌ها و مناسبت‌های پیش رو، تصمیم گیری و جهت دهی به مسائل فرهنگی و تبلیغی در استان‌های تلفیقی کشور است.

گرزین بیان کرد: یکی از مهم ترین فرصت‌هایی که در این نشست قابل پیش‌بینی است، استفاده از تجارب ارزشمند استان‌های دیگر تلفیقی کشور و بهره برداری، پیاده سازی و بومی سازی این تجارب در استان گلستان است.

وی ادامه داد: استان گلستان یکی از بهترین استان‌ها در زیست مسالمت آمیز در کشور و جهان اسلام است و بهره گیری از تجارب موفق استان‌های دیگر قطعاً می‌تواند به هرچه بهتر شدن ما کمک بیشتری کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: بررسی نقاط قوت و ضعف استان و تقویت نقاط قوت ما با استفاده از تجارب مدیران و کارشناسانی که در این نشست حضور دارند به پیدا کردن راهکارهای ویژه برای آنکه ما بتوانیم در آینده در فرصت‌های پیش رو عملیات‌های فرهنگی و تبلیغی مؤثرتری را در استان و کشور داشته باشیم کمک خواهد کرد.

کد خبر 5644195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha