۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹

امروز شنبه؛

معاون رئیس جمهور به مقام شامخ شهدای پلدختر ادای احترام کرد

معاون رئیس جمهور به مقام شامخ شهدای پلدختر ادای احترام کرد

پلدختر- سید محمد حسینی معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای پلدختر ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه سید محمد حسینی معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور با حضور در گلزار شهدای پلدختر به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

سید «محمد حسینی» در بدو ورود به شهرستان پلدختر به همراه نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان، امام جمعه، سرپرست فرمانداری و برخی از مسئولان با نثار فاتحه و تقدیم گل به شهدای آرمیده در گلزار شهدای این شهر و همچنین یادبود حجت الاسلام «سید نورالدین» و سید «فخرالدین رحیمی» نمایندگان دوره اول و دوم مردم پلدختر در مجلس ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور سپس از دیواره ساحلی شهر پلدختر، ایستگاه پمپاژ «واشیان» و زمین‌های تخریب شده از سیل سال ۱۳۹۸ از نزدیک بازدید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

در ادامه این سفر یک روزه معاون امور مجلس رئیس جمهوری قرار است در جمع دانشگاهیان و در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان شرکت و همچنین با رؤسای دانشگاه‌های استان لرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر دیدار کند.

شهرستان پلدختر ۳۳۶ شهید، بیش از هزار جانباز و ۲۱ آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

کد خبر 5645531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha