شیخ نعیم قاسم:

اولویت انتخاب رئیس جمهور مجری طرح نجات اقتصادی کشور است

اولویت انتخاب رئیس جمهور مجری طرح نجات اقتصادی کشور است

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: اولویت کنونی انتخاب رئیس جمهوری است که طرح نجات اقتصادی را پیاده کند و موضوعات اختلافات برانگیز که به نفع اسرائیل است و موجب فتنه می شود را مطرح نکند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: اولویت کنونی انتخاب رئیس جمهوری است که طرح نجات اقتصادی را پیاده کند و موضوعات اختلافات برانگیز که به نفع اسرائیل است و موجب فتنه می شود را مطرح نکند.

وی در ادامه بر ضرورت گفتگو و تفاهم در این زمینه تاکید کرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: لبنان سه دستاورد علیه اسرائیل به دست آورده است که شامل آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰، ایجاد بازدارندگی در برابر اسرائیل در سال ۲۰۰۶ که هنوز پابرجاست و سوم ترسیم مرز دریایی است که اگر تهدیدات مقاومت نبود، رخ نمی داد.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: مقاومت عامل قدرت لبنان است. مقاومت یکی از پایه های لبنان است که احدی نمی تواند گزندی به آن وارد کند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: اسرائیل خطر واقعی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد. اسرائیل خطری برای فلسطین و لبنان و منطقه و جهان است. این رژیم اشغالگر به جنایات خود ادامه می دهد. کل تاریخ این رژیم، قتل و آواره کردن، اعدام و جنایات و اشغال مناطق جدید است.

وی افزود: در حال حاضر آمریکا حامی اصلی اسرائیل است. آمریکا به طور دائم به دنبال ایجاد هرج و مرج در لبنان و ممانع از رسیدن برق به آن است. آمریکا در همه امور لبنان دخالت می کند.

کد خبر 5646741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha