محمود عباس:

شهرک سازی اسرائیل مانند سرطان در حال رشد است

شهرک سازی اسرائیل مانند سرطان در حال رشد است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که شهرک سازی اسرائیلی مانند سرطان در حال رشد است و شهرک‌نشینان تروریست تباهی به بار می‌آورند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که فلسطینیان تسلیم نمی‌شوند و به ایستادگی ادامه می‌دهند و با گسترش مقاومت مردمی مسالمت آمیز و تحرک گسترده در سطح بین‌المللی به اقدامات خصمانه اسرائیل پاسخ می‌دهند.

وی گفت که همه دوستداران صلح و عدل در کنار فلسطینیان خواهند بود. این اسرائیل را وادار خواهد کرد که به اشغالگری خود پایان دهند و در برابر جرایم خود پاسخ‌گو شود.

عباس بر اهمیت قدرت نرم در حمایت از حق و عدالت و صلح و حمایت از ملت فلسطین که خواستار صلح فراگیر و عادلانه است تأکید کرد و گفت که اسرائیل هر لحظه به حقوق ملت فلسطین دست‌درازی می‌کند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که شهرک سازی اسرائیلی مانند سرطان در حال رشد است و شهرک‌نشینان تروریست تباهی به بار می‌آورند و نظامیان اسرائیلی دست به کشتار می‌زنند و حتی جنازه ده‌ها فلسطینی را نزد خود نگه می‌دارند و تحویل نمی‌دهند و خانه‌ها را تخریب می‌کنند و اموال مردم فلسطین را مصادره و آنان را از حق بهره‌برداری از منابع طبیعی‌شان محروم می‌کنند.

کد خبر 5646778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha