۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۶

فرمانده مرزبانی اردبیل:

۸ تن الوار قاچاق در پارس‌آباد کشف و ضبط شد

 ۸ تن الوار قاچاق در پارس‌آباد کشف و ضبط شد

پارس‌آباد- فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: ۸ تن الوار قاچاق در محور مواصلاتی پارس آباد به اسلام آباد کشف و ضبط شد.

سردار سید شاهین اسمعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تشریح جزئیات عملیات کشف الوار و چوب در پارس‌آباد اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با احتکار و با هوشیاری و اقدام به‌موقع مأموران پاسگاه مرزی ۸ تن الوار قاچاق در محور مواصلاتی پارس آباد به اسلام آباد کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه قاچاقچیان چوب، بلای جان جنگل‌ها و منابع طبیعی هستند، گفت: در این رابطه یک دستگاه خودروی باری با هماهنگی مقام قضائی و توسط مأموران هنگ مرزی پارس‌آباد شناسایی و متوقف شد.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی است که در این راستا با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

سردار اسمعلی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم، افزود: با اخلالگران و بر هم زنندگان اقتصاد جامعه، افراد سودجو و فرصت طلب و متخلفان به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر عزم راسخ مرزداران در برخورد با قاچاق گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا و ارز موضوع را با شماره گیری ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5646984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha